Har lige testet et test plugin til bukkit, og syntes at vi godt kunne bruge noget lightstone på crafters.
Nether/multiworld kommer med den næste version af bukkit, kan dog ikke anbefale at have ghasts flyvende om ørerne.
Nether på crafters?
- jaconok
Nether på crafters?
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
- CptTomatoKing
Re: Nether på crafters?
Då det bliver muligt at have portaler til the Nether?
Nice! Det skal vi da have!!
Men der skal være ghasts på! De er en del af spillet og man kan kaste deres "ild bolte" til bage mod dem
ghasts kan også kun smadre netherrock (så vidt jeg ved), så det er læt at lave en dækning der ikke går i stygger...
og jeg kan få mig en pejs med evig ild XD
Nice! Det skal vi da have!!
Men der skal være ghasts på! De er en del af spillet og man kan kaste deres "ild bolte" til bage mod dem
ghasts kan også kun smadre netherrock (så vidt jeg ved), så det er læt at lave en dækning der ikke går i stygger...
og jeg kan få mig en pejs med evig ild XD
⚒ To mine, or not to mine...
- Rekalty
Ellers kunne vi bare lade SimpleShop have Glowstone, Netherrock og Soulsand, naturligvis ikke billigt
- CptTomatoKing
Ja men så har du ikke mulighed for at komme ind i The Nether
I <3 The Nether
I <3 The Nether
- julemand101
Der er en række ting omkring neither som vi skal have afklaret. Kommer man fx til at kunne chat mellem de brugere der er i den rigtige verden og i neither? Hvis ja hvad sker der så hvis en admin bruger teleport på en bruger der er i neither? Hvad med folks home?
Umiddelbart ville jeg tro at man ikke kan kommunikere mellem zoner og at man har sit eget home i hver zone men jeg aner det ikke og det er detaljer vi skal have afklaret inden det ruller ind på crafters.dk
Umiddelbart ville jeg tro at man ikke kan kommunikere mellem zoner og at man har sit eget home i hver zone men jeg aner det ikke og det er detaljer vi skal have afklaret inden det ruller ind på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- MemorianX
Kommer den overhoved til at fungere på samme måde som singleplayer nether så vær spiller kan bygge sin egen portal. Eller er det to forskellige maps som kun kan linkes gennem serverside settings og derved kun bestemte steder.
Kunne dog være nice hvis man kunne lave sin egne portaler, så kunne man flytte hele metro'en til nether world og have hurtig transport
Kunne dog være nice hvis man kunne lave sin egne portaler, så kunne man flytte hele metro'en til nether world og have hurtig transport
- CptTomatoKing
hnn gad vide hvad der sker hvis man køre ind i en portal med et cart..?MemorianX wrote:Kommer den overhoved til at fungere på samme måde som singleplayer nether så vær spiller kan bygge sin egen portal. Eller er det to forskellige maps som kun kan linkes gennem serverside settings og derved kun bestemte steder.
og julemand jeg vel tro at du godt kan kommunikere hvis man kan have nether på samme server som det almindelige map og hvis ikke hvad så? det gør bare at man skal være i samme map for at snakke
Men tror at der vel være mange bugs
edit ps hvis man ikke kan skrive til afolk i nether (og omvendt) tror jeg at det kan fixes med et IRC plugin og en IRC server Men tp ville nok ikke virke mellem de to verdner før Notch og co. får serversoftwaren til at understøtte de to verdner (hvis de gør det)
- xcanner
Vi kører langt fra med den seneste version af CraftBukkit, pga. plugin kompabilitet. Jeg regner ikke med at indføre Nether på crafters.dk, før det bliver reelt understøttet i SMP. Jeg er også meget sikker på at vores vigtigste anti grief plugin ikke kan understøtte Nether's...
It's all about the community
- atlem
- MemorianX
[quote="007mads1"
hnn gad vide hvad der sker hvis man køre ind i en portal med et cart..?
[/quote]
som det er nu mener jeg ikke at man kan bruge en cart gennem portal, men ellers kunne man jo også bare have stationer med portals og så bare gå til den anden side
hnn gad vide hvad der sker hvis man køre ind i en portal med et cart..?
[/quote]
som det er nu mener jeg ikke at man kan bruge en cart gennem portal, men ellers kunne man jo også bare have stationer med portals og så bare gå til den anden side