Det er gået op for mig, at det ikke er muligt at claime mere end ét plot i creative. Det ville være vildt fedt hvis man kunne claime to eller tre plots.
Jeg bygger personligt både en del bygninger og en del redstonekredsløb, og det ender ofte med at disse kommer i vejen for hinanden på det relativt lille plot. Skulle jeg få lyst til at eksperimentere med et større build, som der ikke er plads til på mit plot, så er den eneste mulighed at bruge /plot clear, og hermed rydde det hele. Dette rydder bare også alle mine dejlige redstone devices, som måske endda ikke engang er bygget i survival endnu. Det er også rart at have disse til fremtidig reference, hvis man vil tjekke hvordan man løste et problem, eller vil vise folk hvordan ting fungerer.
Dette kunne løses ved at man kan claime flere plots. Kan godt se at dette vil føre til et større map på creative-serveren, og hermed også øget behov for lagerplads/ressourcer. Det ville derfor naturligvis være rimeligt, hvis man max kunne claime 2-3 plots.
Mulighed for flere plots på creative
- Svubber
- Relgus
Re: Mulighed for flere plots på creative
Hej Svubber den er noteret til mødet i aften.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
Der er ved at blive kigget på at man kan få 2 plots i alt.
- Svubber
Absolut ikke for at stresse og jage, men sker der noget?
- Relgus
Man kan nu have 2 plots i creative, for at home til de forskellige plots bruger man kommandoen /plot home 1. eller /plot home 2
- Svubber
-
- Administrator
Altså. Nu ved jeg godt at serveren i forvejen er lige lovlig presset ang. laggen. Men spørgsmålet er om det rent faktisk er muligt at få endnu et plot på creative?, så man kan claime op til 3 plots. Kunne være rart . Noget der evt. kan komme op til Søndags møde?
Crafters.dk's egen SoMe mand
- Relgus
hej siig jeg tager med til møde i morgen, og svare her når jeg ved mere
- FedeAnderzen
siig wrote:Altså. Nu ved jeg godt at serveren i forvejen er lige lovlig presset ang. laggen. Men spørgsmålet er om det rent faktisk er muligt at få endnu et plot på creative?, så man kan claime op til 3 plots. Kunne være rart . Noget der evt. kan komme op til Søndags møde?
Vi har vendt og drejet muligheden for, at claime 3 plots på vores søndagsmøde og er kommet frem til, at 2 må være nok.
Det er ikke på grund af lag, men for at vores Creative verden er ment som et test område.
Har man kun et plot, bliver det hurtigt lidt trangt, men med 2 har man mulighed for, at bruge et til at bygge på og et til at gemme på.
Når vi så begynder at snakke om et 3 plot, kommer vi derhen hvor vi så ligeså godt kunne lave en hel creative verden, og det ligger langt udenfor Crafters kerneområde. Vi er en bygge serve,r hvor vi selv graver tingene ud.
I stedet for et 3 plot, kan man lave en single player verden hjemme ved en selv, og så anvende et Schematica program, hvis man vil bygge sit mesterværk på Crafters.
TL;DR: NEJ