Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
RalleXD

Ansøgning

Post by RalleXD »

goddag :)

mit navn er Rasmus

mit nickname er: RasmusBaade

jeg er 16 år gammel.

jeg bor i en lille by i jylland kaldt Rørbæk.

mine interesser er gaming, venner og at høre musik. hvis det altså hjælper jer ;)

jeg har haft lidt erfaring med minecraft og har spillet det i halvanden uge eller noget og finder meget underholdene og kreativt.

jeg har ikke nogle venner på jeres server da jeg er den eneste jeg kender der spiller spillet :)

jeg vil gerne joine jeres server fordi det fordi jeg syntes det så meget god og godt vedligeholdt ud, og efter at have kigget på jeres hjemmeside kunne se at i var nogen der vidste hvad i lavede og tog hånd om problemer :)

jeg har læst alle reglerne og forsår dem fuldt ud og syntes at det er meget rimelige regler, og de burde at være simple at overholde :)

håber jeg snart for svar

og goddag dag til alle folk på crafters.dk :)
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Ikke godkendt. Jeg accepterer ikke at folk ikke kan bruge de få sekunder det tager at skrive ordentligt. Husk de danske skriveregler som stort begyndelsesbogstav. Kør også dit indlæg igennem en stavekontrol og fyld flere detaljer på (tjek evt. andre indlæg for inspiration). Husk på at vi forlanger mere seriøse folk efter vi igen har åbnet for nye ansøgere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
RalleXD

Re: Ansøgning

Post by RalleXD »

Nevermind :D
skulle kun bruge en online server den aften.
Post Reply