Ansøgning fra LauritsMC ejer

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
LauritsMC ejer

Ansøgning fra LauritsMC ejer

Post by LauritsMC ejer »

LauritsMC ejer, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Laurits

Minecraft navn: LauritsMC ejer

Alder: 9

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Ingen endnu

Lidt om mig:
Jeg spiller sammen med mine venner når de har tid. Jeg syntes Minecraft er sjovt forde det er kun fantasien der sætter grænser. Minecraft er mit Y-spil og det har det altid været. De ting jeg bygger er alt undtagen landskaber det er jeg ikke god til..... Jeg har spillet siden jeg var seks år. Jeg vil gerne spille herinde med mine venner, hvis de også bliver crafters.
Læst og forstået reglerne: Ja
Emiellouis

Re: Ansøgning fra LauritsMC ejer

Post by Emiellouis »

LauritsMC ejer wrote:LauritsMC ejer, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Laurits

Minecraft navn: LauritsMC ejer

Alder: 9

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Ingen endnu

Lidt om mig:
Jeg spiller sammen med mine venner når de har tid. Jeg syntes Minecraft er sjovt forde det er kun fantasien der sætter grænser. Minecraft er mit Y-spil og det har det altid været. De ting jeg bygger er alt undtagen landskaber det er jeg ikke god til..... Jeg har spillet siden jeg var seks år. Jeg vil gerne spille herinde med mine venner, hvis de også bliver crafters.
Læst og forstået reglerne: Ja
Hvis du liiiige kan komme ind på serveren og få fat i en moderator/admin, ville det være super!
LauritsMC ejer

Post by LauritsMC ejer »

Jeg har prøvet at logge på fra min IPad ved at skrive Crafters.dk som både servernavn og IP, men det virker ikke. Er server navn noget andet end IP-navnet?
Emiellouis

Post by Emiellouis »

LauritsMC ejer wrote:Jeg har prøvet at logge på fra min IPad ved at skrive Crafters.dk som både servernavn og IP, men det virker ikke. Er server navn noget andet end IP-navnet?
Du burde kunne joine ved bare at skrive ''Crafters.dk''. Dog, hvis du prøver at logge på med mobilversionen af Minecraft, som jeg går ud fra at du gør, virker det ikke, da mobilversionen ikke er kompatibel med pc-versionen. Hvis du prøver at logge på fra en computer burde det virke.
Relgus

Post by Relgus »

Afvist. da vedkommen er Inaktiv
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply