Søndagsmøder og serverflytning

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Ninjastick

Søndagsmøder og serverflytning

Post by Ninjastick »

Der har været et ønske fra flere sider om større åbenhed, og mere information om, hvad ServerTeamet går og leger med, af tanker og ideer. Vi mødes som bekendt til et ugentligt søndagsmøde, hvor vi kigger på forskellige ting vedrørende Crafters.
Det nye underforum, under “Nyheder og Events”, vil fremover blive opdateret efter hvert møde, med den information der er relevant fra seneste møde. Nogle ting vil dog stadig forblive internt, da nogle events, bansager, moderatoremner og andre eventuelle personfølsomme oplysninger ikke kommer alle ved. Vi håber I vil læse med og evt. komme med input og feedback på de ting i brænder for.

Som I har kunne læse jer frem til, så har vi, på baggrund af mange timers hovedbrud, besluttet at skifte server og server udbyder. Serverflytningen kommer til at foregå med kort varsel, og sker derfor i weekenden 2., 3. Og 4. Juni. Vi lukker selve serveren ned fredag eftermiddag/aften og regner med at være oppe igen, i løbet af søndagen.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
siig
Administrator

Re: Søndagsmøder og serverflytning

Post by siig »

Kan vi kilde dig så meget at du sætter en midlertidig server op? :?: :D
Crafters.dk's egen SoMe mand 8-)
Ninjastick

Post by Ninjastick »

siig wrote:Kan vi kilde dig så meget at du sætter en midlertidig server op? :?: :D
Jeg er ikke kilden, men jeg kan da godt kigge på det alligevel, når jeg engang kommer hjem ;)
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Okay, tid til en tør status PT.

Jeg kom aldrig hjem, men jeg har været så listig at medbringe min transportable kommandocentral. Det vil sige at der kører en midlertidig server nu, på den normale adresse.

Hvad der så er knap så interessant er, at vi stadig ikke har modtaget loginoplysninger fra Hetzner. Jeg har en idé om at salgsafdelingen holder weekend lukket, men det finder vi først ud af på mandag. Derfor er flytningen udskudt på ubestemt tid, men jeg skal nok informere når der sker noget nyt!

Ps: Selvom det er en midlertidig server, så opfør jer ordentligt overfor hinanden <3

-Stick
Icy_troll

Post by Icy_troll »

/gamemode 1 dur ikke, fix plz
I have no idea what's going on.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Icy_troll wrote:Hurr durr, jeg har jord i hovedet! /gamemode 1 dur ikke, fix plz
Gamemode 1, som kun er beregnet til staff, fungerer fint. Hvis du gerne vil være moderator, så klik HER!
Icy_troll

Post by Icy_troll »

Ninjastick wrote:Gamemode 1, som kun er beregnet til staff og Icytroll, fungerer fint. Hvis du gerne vil være moderator, så klik HER!
Undskylder på forhånd.
I have no idea what's going on.
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Icy_troll wrote:
Ninjastick wrote:Gamemode 1, som kun er beregnet til staff og Icytroll, fungerer fint. Hvis du gerne vil være moderator, så klik HER!
Undskylder på forhånd.
Av!
casemodclan

Post by casemodclan »

Ninjastick wrote:
Icy_troll wrote:Hurr durr, jeg har jord i hovedet! /gamemode 1 dur ikke, fix plz
Gamemode 1, som kun er beregnet til staff, fungerer fint. Hvis du gerne vil være moderator, så klik HER!
top kek!
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Efter en rum ventetid har Hetzner forbarmet sig og givet os login oplysninger. Fritiden for både Zicy og jeg er knap, men det betyder at den nye server nu er tilgængelig og, langsomt men sikkert, er under opsætning.
Post Reply