Ban For X-Ray

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
LollipopDK

Ban For X-Ray

Post by LollipopDK »

Hej. Det er mig Trolde.. Jeg manglede quartz og dia's så jeg var så dum og gå ind og installere X-Ray.. Jeg synes det er en mega god server så jeg er virkelig ked af at jeg gjorde det! Please kan jeg ikke godt blive unbanned hvis jeg lover at slette det og aldrig bruge det på serveren igen? :cry:
Relgus

Re: Ban For X-Ray

Post by Relgus »

LollipopDK wrote:Hej. Det er mig Trolde.. Jeg manglede quartz og dia's så jeg var så dum og gå ind og installere X-Ray.. Jeg synes det er en mega god server så jeg er virkelig ked af at jeg gjorde det! Please kan jeg ikke godt blive unbanned hvis jeg lover at slette det og aldrig bruge det på serveren igen? :cry:

vi tager din klage med på vores møde i aften til vores søndags møde vi svare dig i denne tråd
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
LollipopDK

Post by LollipopDK »

Tak
Relgus

Post by Relgus »

LollipopDK wrote:Hej. Det er mig Trolde.. Jeg manglede quartz og dia's så jeg var så dum og gå ind og installere X-Ray.. Jeg synes det er en mega god server så jeg er virkelig ked af at jeg gjorde det! Please kan jeg ikke godt blive unbanned hvis jeg lover at slette det og aldrig bruge det på serveren igen? :cry:

Hej Trolde, vi lukker ikke folk ind der har brugt x-ray da du selv har valgt at installere det og bruge det. selv om det er i mod reglerne.
LollipopDK

Post by LollipopDK »

Plz! Bare 1 chance mere!
Relgus

Post by Relgus »

som skrevet, lukker vi ikke folk ind som har brugt x-ray. dette gælder også dig.
LollipopDK

Post by LollipopDK »

Stadig ingen chance for et unban..?
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

LollipopDK wrote:Stadig ingen chance for et unban..?

Nej
Image
Post Reply