Hey. Når jeg prøver at logge ind på serveren, siger den at jeg er banned?
Og det forstår jeg virkelig ikke, når jeg har fuldt ALLE regler på serveren...
I må meget gerne svare tilbage, da man bliver ret skuffet.
Hilsen Sebastian
banned!?
- xcanner
Re: banned!?
Topic flyttet!vegasfan wrote:Hey. Når jeg prøver at logge ind på serveren, siger den at jeg er banned?
Hilsen Sebastian
Du er netop blevet bannet fordi du ikke har fuldt reglerne. Item dupe og griefing er ikke tilladt på denne server!
It's all about the community
- vegasfan
Jeg har virkelig INGEN anelse om hvad det er du snakker om. Hvornår er dette sket?xcanner wrote:Topic flyttet!vegasfan wrote:Hey. Når jeg prøver at logge ind på serveren, siger den at jeg er banned?
Hilsen Sebastian
Du er netop blevet bannet fordi du ikke har fuldt reglerne. Item dupe og griefing er ikke tilladt på denne server!
- Min bror fortæller mig at han sad og spillede, mens jeg var til fest igår...
- xcanner
Det gider jeg ærligt talt ikke at kontrollere! Lad være med at lade andre spille på din account (du ved jo ikke om de følger reglerne)!vegasfan wrote:Jeg har virkelig INGEN anelse om hvad det er du snakker om. Hvornår er dette sket?xcanner wrote:Topic flyttet!vegasfan wrote:Hey. Når jeg prøver at logge ind på serveren, siger den at jeg er banned?
Hilsen Sebastian
- Min bror fortæller mig at han sad og spillede, mens jeg var til fest igår...
Som en lille side note har har 70%-80% af spillere som er blevet banned, lige lånt sin account til en fætter/lillebror eller hund!
It's all about the community
- vegasfan
Jeg havde ikke LÅNT min account ud, han havde TAGET min account. Men hvis du ikke har tænkt dig at tro på hvad jeg siger, respektere jeg det fuldt ud.
Jeg kan ikke gøre for hvad der skete tidligere igår, men jeg beklager meget.
Hilsen Sebastian
Hilsen Sebastian
- Claeshjalte
Du er jo stadig ansvarlig for din account. Hvordan kan din bror TAGE din account, hvis han ikke har info?vegasfan wrote:Jeg havde ikke LÅNT min account ud, han havde TAGET min account. Men hvis du ikke har tænkt dig at tro på hvad jeg siger, respektere jeg det fuldt ud.
Hilsen Sebastian
- vegasfan
Han har bare logget ind og spillet på den...Claeshjalte wrote:Du er jo stadig ansvarlig for din account. Hvordan kan din bror TAGE din account, hvis han ikke har info?vegasfan wrote:Jeg havde ikke LÅNT min account ud, han havde TAGET min account. Men hvis du ikke har tænkt dig at tro på hvad jeg siger, respektere jeg det fuldt ud.
Hilsen Sebastian
Har jo sat den til at man ikke behøver at skrive info. Det står der allerede.
Havde min laptop stående inde i stuen. Regnede ikke med at han bare ville tage den og spille...
Hilsen Sebastian
- spy
Som alle steder, hvis man er i tvivl om der er nogle der kan/vil misbruge ens ting, LAD VÆRE med at gemme dine oplysninger, eller lade PC gemme dem..
Sørgelig hvis du ikke kan have dine ting i fred for din bror, du må tage en snak med ham, og evt indrage jeres forældre, for at i kan få en snak om, hvad regler skal være.
Ting indgame er lige på højde som virkelig ting, underligt men sandt..
Der er falden dom i sager, hvor folk har fået stjålende ting i MMO, på højde med virkelig ting oO(tror nu ikke det er sket her hjemme i DK) bare en eks...
/Spy
Sørgelig hvis du ikke kan have dine ting i fred for din bror, du må tage en snak med ham, og evt indrage jeres forældre, for at i kan få en snak om, hvad regler skal være.
Der er falden dom i sager, hvor folk har fået stjålende ting i MMO, på højde med virkelig ting oO(tror nu ikke det er sket her hjemme i DK) bare en eks...
/Spy
- vegasfan
Har snakket med ham, og han undskylder mange gange! (det var self ikke ondt ment)spy wrote:Som alle steder, hvis man er i tvivl om der er nogle der kan/vil misbruge ens ting, LAD VÆRE med at gemme dine oplysninger, eller lade PC gemme dem..
/Spy
Men som jeg sagde tidligere. Jeg respektere at i ikke gider at un-banne mig.
Men det kunne nu være rart.
Hilsen Sebastian
- Claeshjalte
Så din bror har taget din computer fra stuen, logget ind og griefet samt dupet en masse items?vegasfan wrote:Har snakket med ham, og han undskylder mange gange! (det var self ikke ondt ment)spy wrote:Som alle steder, hvis man er i tvivl om der er nogle der kan/vil misbruge ens ting, LAD VÆRE med at gemme dine oplysninger, eller lade PC gemme dem..
/Spy
Men som jeg sagde tidligere. Jeg respektere at i ikke gider at un-banne mig.
Men det kunne nu være rart.
Hilsen Sebastian
Det er lige så uhensigtsmæssigt, som det er tvivlsomt.