Ansøgning fra isabella_ana

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
isabella_ana

Ansøgning fra isabella_ana

Post by isabella_ana »

isabella_ana, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Isabella

Minecraft navn: isabella_ana

Alder: 18

Kommer fra: Danmark

Venner på Crafters.dk: Jeg kender ingen der spiller på serveren

Lidt om mig:
Mit navn er som sagt Isabella, jeg er 18 år gammel og bruger egentlig ikke så meget tid på minecraft, men jeg fandt serveren på listen over en af de bedste servere i Danmark, så jeg tænkte, at jeg lige ville prøve det an. Jeg synes, at serveren er super hyggelig, men jeg kan bare ikke rigtig noget, så derfor har jeg fået at vide derinde, at jeg skal søge om at blive crafter, så det gør jeg. Jeg kan nemlig godt lide at bygge ting, så jeg håber, at jeg kan blive crafter. Hilsen Isabella
Læst og forstået reglerne: Ja
BetinaLerche

Re: Ansøgning fra isabella_ana

Post by BetinaLerche »

isabella_ana wrote:isabella_ana, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Isabella

Minecraft navn: isabella_ana

Alder: 18

Kommer fra: Danmark

Venner på Crafters.dk: Jeg kender ingen der spiller på serveren

Lidt om mig:
Mit navn er som sagt Isabella, jeg er 18 år gammel og bruger egentlig ikke så meget tid på minecraft, men jeg fandt serveren på listen over en af de bedste servere i Danmark, så jeg tænkte, at jeg lige ville prøve det an. Jeg synes, at serveren er super hyggelig, men jeg kan bare ikke rigtig noget, så derfor har jeg fået at vide derinde, at jeg skal søge om at blive crafter, så det gør jeg. Jeg kan nemlig godt lide at bygge ting, så jeg håber, at jeg kan blive crafter. Hilsen Isabella
Læst og forstået reglerne: Ja
Promoted og har fået kit.
Post Reply