Jeg vil faktisk gerne klage over mit ban fordi jeg synes det er uretfærdigt at jeg har fået det uden ´´Grund´´. Grunden er at jeg åbenbart har gjort træer flyvene og vil derfor gerne spørge jer om jeg må få unban på jeres server så jeg kan spille med mine venner igen Mc name LionDanish
Name på denne person der har misbrugt sit rank/mod, hedder EmielLouis
Klage over mit ban
-
Re: Klage over mit ban
TheSnicker wrote:Jeg vil faktisk gerne klage over mit ban fordi jeg synes det er uretfærdigt at jeg har fået det uden ´´Grund´´. Grunden er at jeg åbenbart har gjort træer flyvene og vil derfor gerne spørge jer om jeg må få unban på jeres server så jeg kan spille med mine venner igen Mc name LionDanish
Name på denne person der har misbrugt sit rank/mod, hedder EmielLouis
Hej SpainDK/SnickzPlays/ImShadowKifnex/LionDanish
Når vi har jailed en spiller og personen ikke kommer ind og bliver konfronteret med det (Og dermed lukket ud), så ryger sagen over i en mappe der hedder forældede sager. For at rydde op i systemet banner vi de forældede jailsager for inaktivitet, og det er derfor du er banned.
Jeg har hermed unbanned dig, og alt du skal gøre nu er at komme ind på serveren og fange en rød/blå (Admin/mod) og få en test i reglerne.
Derudover vil jeg gerne gøre opmærksom på at der ikke er nogle af os der misbruger vores rank. Du er jailed fordi du har brudt reglerne (Kun fældet halvdelen af et træ), og du er banned for inaktivitet efter du er blevet jailed.