Ansøgning fra Fredefup200

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Fredefup200

Ansøgning fra Fredefup200

Post by Fredefup200 »

Fredefup200, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Frederik

Minecraft navn: Fredefup200

Alder: 17

Kommer fra: Assens

Venner på Crafters.dk: Ingen, dsv. Men en god mugelighed for at møde nye :)

Lidt om mig:
Hejsa.
Jeg hedder Frederik og jeg har fornyeligt være inde og kigge på jeres/din server og uden jeg ved en helt masse omkring serveren og staff syntes jeg den virker, virkelig interesant og meget tiltrækende. Folk virker også magter venlige og søde mod mig, da jeg joinede serveren for første gang. Jeg kan rigtig godt lide vanilla survival! Syntes virkligt det er fedt. Jeg kan rigtig godt lide at bygge flote huse/områder der kan give en helt speciel stemning, jeg vil hellere bygge lidt mindre, men mere detaljeret end jeg vil bygge stort og sjusket. - Lidt mit moto hvis man kan sige det.
Jeg håber det var nok om mig ellers må i hive fat i mig på servere hvis der er noget andet i vil vide, (og ja jeg kan godt komme på jeres Discord) ;)
V.H. Frederik/Fredefup200
Læst og forstået reglerne: Ja
Relgus

Re: Ansøgning fra Fredefup200

Post by Relgus »

Fredefup200 wrote:Fredefup200, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Frederik

Minecraft navn: Fredefup200

Alder: 17

Kommer fra: Assens

Venner på Crafters.dk: Ingen, dsv. Men en god mugelighed for at møde nye :)

Lidt om mig:
Hejsa.
Jeg hedder Frederik og jeg har fornyeligt være inde og kigge på jeres/din server og uden jeg ved en helt masse omkring serveren og staff syntes jeg den virker, virkelig interesant og meget tiltrækende. Folk virker også magter venlige og søde mod mig, da jeg joinede serveren for første gang. Jeg kan rigtig godt lide vanilla survival! Syntes virkligt det er fedt. Jeg kan rigtig godt lide at bygge flote huse/områder der kan give en helt speciel stemning, jeg vil hellere bygge lidt mindre, men mere detaljeret end jeg vil bygge stort og sjusket. - Lidt mit moto hvis man kan sige det.
Jeg håber det var nok om mig ellers må i hive fat i mig på servere hvis der er noget andet i vil vide, (og ja jeg kan godt komme på jeres Discord) ;)
V.H. Frederik/Fredefup200
Læst og forstået reglerne: Ja
Promotet og har fået et starterkit
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply