Ansøgning fra Ramx

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Ramx

Ansøgning fra Ramx

Post by Ramx »

Hej, Jeg hedder lige pt "aUTISMSPINNER69" ingame, pga jeg ville drille min ven fra virkeligheden. Jeg skifter til Ramx om 4-5 dage

Rigtige Navn: Kristian
Alder: 14
By: Nær Grenaa
General information: Jeg er en dreng som oprindeligt kommer fra Thy, (Nordvestjylland). Fuld af energi og positivitet.
Jeg spiller basketball hver torsdag aften, med mine kammerater. Jeg bruger meget tid foran computeren, og elsker at spille de fleste forskellige spil. Minecraft, CSGO, Fortnite, you name it :)

Færdigheder i minecraft (Hvis det findes?): Jeg har spillet minecraft i snart 7 år, jeg har ejet min egen minecraft server som endte i en fiasko, Været moderator på en mindre minecraft server som ethyria (Minecraft host) eksploderede, og lukkede kort efter. Har haft stor viden indenfor plugins, scripting osv.

Tak fordi i læste min ansøgning
FedeAnderzen

Re: Ansøgning fra Ramx

Post by FedeAnderzen »

Ramx wrote:Hej, Jeg hedder lige pt "aUTISMSPINNER69" ingame, pga jeg ville drille min ven fra virkeligheden. Jeg skifter til Ramx om 4-5 dage

Rigtige Navn: Kristian
Alder: 14
By: Nær Grenaa
General information: Jeg er en dreng som oprindeligt kommer fra Thy, (Nordvestjylland). Fuld af energi og positivitet.
Jeg spiller basketball hver torsdag aften, med mine kammerater. Jeg bruger meget tid foran computeren, og elsker at spille de fleste forskellige spil. Minecraft, CSGO, Fortnite, you name it :)

Færdigheder i minecraft (Hvis det findes?): Jeg har spillet minecraft i snart 7 år, jeg har ejet min egen minecraft server som endte i en fiasko, Været moderator på en mindre minecraft server som ethyria (Minecraft host) eksploderede, og lukkede kort efter. Har haft stor viden indenfor plugins, scripting osv.

Tak fordi i læste min ansøgning
Promoted og givet kit
Image
Post Reply