Ja, jeg er så blevet fordi jeg ødelagde en strand. Og det beklager jeg meget.
Det er så nu ved at være 2-3 år siden, at det er sket. I den tid har jeg ikke spillet Minecraft, men er nu ved at komme tilbage.
Jeg kunne egentligt bare godt tænke mig at spille på serveren igen. Så derfor vil jeg gerne undskylde og sige at det ikke skal ske igen.
Mvh Leandar
Undskyldning
-
Re: Undskyldning
Hej Leandar.alexujm wrote:Ja, jeg er så blevet fordi jeg ødelagde en strand. Og det beklager jeg meget.
Det er så nu ved at være 2-3 år siden, at det er sket. I den tid har jeg ikke spillet Minecraft, men er nu ved at komme tilbage.
Jeg kunne egentligt bare godt tænke mig at spille på serveren igen. Så derfor vil jeg gerne undskylde og sige at det ikke skal ske igen.
Mvh Leandar
Du var oprindeligt kun blevet jailed for din forseelse, men blev sidenhen banned for inaktiv jailsag, så vi kunne få ryddet op i systemet.
Jeg har hermed unbanned dig, og alt du skal gøre er at logge ind og fange en moderator eller administrator og få en test i reglerne.
Du kan eventuelt aftale et tidspunkt herinde eller via vores discord, da der i øjeblikket er mange huller uden online mods.
Jeg skal dog gøre dig opmærksom på at grundet det store område du havde ryddet har vi lavet rollback på hele øen.