Spørgsmål om unban?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
livsis

Spørgsmål om unban?

Post by livsis »

Hej!
-
Jeg var var en gang en glad spiller af jeres FANTASTISKE server! Men enddag blev jeg bannet... Jeg tror det skete ved en fejl, for jeg havde absolut IKKE gjordt noget?! Jeg har nu ventet ca. siden 2015 (Det år hvor jeg blev bannet) på et unban... Jeg har kigget på jeres hjemmeside, og den siger at jeg er blevet bannet for umoden opførsel, men inde på MC siger den bare "smut pmfrit" ): Jeg kan huske at jeg blev bannet, af en af mine dengang, venner... Han var vist admin på serveren, og hans navn var Gumz et eller andet. Jeg blev også bannet sammen med min bror, lauge56, som også godt kunne tænke sig at få unban (vi har været banned siden 2015 begge to)... Så enligt ville jeg bare sige, undskyld, jeg håber at mig og min bror kan få unban, for hvad end i nu troede vi havde gjordt... /:
-
MVH: En gammel medlem af jeres server, livsis
FedeAnderzen

Re: Spørgsmål om unban?

Post by FedeAnderzen »

livsis wrote:Hej!
-
Jeg var var en gang en glad spiller af jeres FANTASTISKE server! Men enddag blev jeg bannet... Jeg tror det skete ved en fejl, for jeg havde absolut IKKE gjordt noget?! Jeg har nu ventet ca. siden 2015 (Det år hvor jeg blev bannet) på et unban... Jeg har kigget på jeres hjemmeside, og den siger at jeg er blevet bannet for umoden opførsel, men inde på MC siger den bare "smut pmfrit" ): Jeg kan huske at jeg blev bannet, af en af mine dengang, venner... Han var vist admin på serveren, og hans navn var Gumz et eller andet. Jeg blev også bannet sammen med min bror, lauge56, som også godt kunne tænke sig at få unban (vi har været banned siden 2015 begge to)... Så enligt ville jeg bare sige, undskyld, jeg håber at mig og min bror kan få unban, for hvad end i nu troede vi havde gjordt... /:
-
MVH: En gammel medlem af jeres server, livsis
Hej Livsis

Jeg kan se i vores system at Gumz har noteret flg:

Code: Select all

Livsis griefede itemframe i avisbygningen, og bad hende aflevede flasken, hvorefter hun satte en bøf i.... lauge56 hvilket er hendes lillebror, spammede chatten uddybende information kontakt gumz eller chatlog
Det er ikke verdens største ting du har bedrevet så vi tager sagen op på vores møde søndag aften og så svarer vi her i tråden igen.

Mht. din lillebror så skal han lige selv lave en klage over ban så skal vi nok se på den også.
Image
livsis

Post by livsis »

Hej igen, og tak for jeres svar...
Ja. Jeg fjernede tingen i item framen, og ja, jeg satte en bøf i istedet... MEN. Jeg griefede den ikke, det var en fejl tror jeg, og jeg fik IKKE flasken. Jeg ledte efter den, men jeg kunne ikke finde den.
Men mig og min far fik altså det største grine flip, da vi fandt ud af at grunden til jeg blev bannet, var på grund af en bøf i en itemframe. :lol:
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Vi har drøftet det på mødet og da sagen er så banal som den er har vi besluttet at give dig en chance mere.

Jeg har unbanned dig på serveren så du burde kunne logge ind nu.

Du skal sørge for at læse op på reglerne. Du er demoted til default og skal have en test i reglerne før du igen kan bygge.

Hvis din lillebror også gerne vil tilbage skal han lave sin egen klage.
Image
Post Reply