Ansøgning fra I_Am_Rich_Kid

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
I_Am_Rich_Kid
Posts: 1
Joined: 22 Oct 2018, 21:49

Ansøgning fra I_Am_Rich_Kid

Post by I_Am_Rich_Kid »

I_Am_Rich_Kid, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Maliq

Minecraft navn: I_Am_Rich_Kid

Alder: 12

Kommer fra: Tølløse

Venner på Crafters.dk: Ingen lige nu

Lidt om mig:
Jeg er en dreng på 12år jeg kan godt lide og bygge og snakke med de ander og få gode ideer til serveren måske og jeg spiller mineecraft 6Timer vær dag når det er i weekenderne så spiller jeg til kl 1 men jeg går ikke til en sport lige pt.... men jeg ville gerne være crafter fordi ville byg med de ander og have det sjovt og jeg er i skole 6 timer vær dag jeg er sammen med mine venner nogen gange jeg spiller meget kitpvp build battle prison og jeg hacker ikke eller xrayer det kan jeg ikke finde på!! :D
Læst og forstået reglerne: Ja
User avatar
Emiellouis
Posts: 228
Joined: 11 Jul 2011, 13:54
Location: København

Re: Ansøgning fra I_Am_Rich_Kid

Post by Emiellouis »

Din ansøgning er godtaget, kom ind på serveren og få fat i en moderator (blå) eller admin (rød) :)
User avatar
Toeffe
Posts: 621
Joined: 04 Dec 2010, 20:21

Re: Ansøgning fra I_Am_Rich_Kid

Post by Toeffe »

I_Am_Rich_Kid wrote:I_Am_Rich_Kid, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Maliq

Minecraft navn: I_Am_Rich_Kid

Alder: 12

Kommer fra: Tølløse

Venner på Crafters.dk: Ingen lige nu

Lidt om mig:
Jeg er en dreng på 12år jeg kan godt lide og bygge og snakke med de ander og få gode ideer til serveren måske og jeg spiller mineecraft 6Timer vær dag når det er i weekenderne så spiller jeg til kl 1 men jeg går ikke til en sport lige pt.... men jeg ville gerne være crafter fordi ville byg med de ander og have det sjovt og jeg er i skole 6 timer vær dag jeg er sammen med mine venner nogen gange jeg spiller meget kitpvp build battle prison og jeg hacker ikke eller xrayer det kan jeg ikke finde på!! :D
Læst og forstået reglerne: Ja
Afvist, Inaktiv spiller.
It Can be done, but do You have the time?
Post Reply