Kozmin Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
kozmin

Kozmin Ansøgning

Post by kozmin »

Navn:
Rasmus Jensen

Minecraftnavn:
Kozmin

Alder:
12 år

Min By:
Jeg kommer fra en lille by der hedder Lemvig.

Mine interesser:
Jeg bruger det meste af tiden ved computeren men jeg er også en meget livlig dreng der går til sport. Blandt andet: Fodbold der skal vi til Jysk-Mesterskab her så håber på det bedste. Håndbold går jeg også til men det er ikke det helt seriøse det er for det meste bare for at være sammen med drengene.

Hvorfor minecraft:
Jeg elsker at bygge ting og udfordre mig selv med med at bygge store ting, os det med at komme ind på jeres server og se jeres extreme building derinde er virkelig en oplevelse i minecraft det gør i simplenhelt så godt der inde.

Hvad skills jeg har i Minecraft:
Jeg kan godt lide at udfordre mig selv med at bygge nogle store huse og tårne og kan lide at lave nogle store
underjordiske huse. Det med at man skal selv skaffe det hele og bygge er fedt fordi så starter man måske med at skulle fjerne et helt bjerg og så bygge et stort hus eller borg. Det er virkelig fedt og se hvordan processen skrider frem.

Hvorfor vil jeg gerne joine servere:
Jeg vil gerne joine jeres server har lige været inde og kigge på den og den så god ud. Mange dejlige danskere at snakke med. Alle er så flinke der inde og der kan være et par stykker der spammer eller noget men admins tager dem væk med det sammen. Syntes det er dejligt at man stort set hele tiden kan komme i kontankt med en admin.

Byggeprojekter:
Jeg vil meget bygge et start hus hvor jeg kan have alle mine ting i og så arbejde mig ud fra det. Bygge et bibliotek en cafe alt muligt, til det bliver en by til sidst.

Jeg håber jeg kommer ind på denne ansøgning Tak på forhånd.
Last edited by kozmin on 17 Feb 2011, 21:23, edited 1 time in total.
Wufei

Re: Kozmin Ansøgning

Post by Wufei »

Kære Rasmus,

Først og fremmest, hvad skal den stor skiftstørrelse til for? Det er ikke særlig behageligt at læse. For det andet så er ansøgningen smækfyldt med stavefejl og grammatiske fejl. Du bedes venligst få det på plads.
Ellers synes jeg selve indholdet i din ansøgning er fint, men før jeg vil godkende den, bedes du rettet de påpegede kriterier.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
kozmin

Post by kozmin »

Jeg håber jeg har gjort det bedre denne gang :)
miscje

Post by miscje »

Det var meget bedre. Tak for det. :D Den er godkendt, hvis du kan fortælle, at du har læst og forstået reglerne.
You stay classy
Wufei

Post by Wufei »

Jeg godkender den ;)
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply