Ny metrostation

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
JohnVanFly

Ny metrostation

Post by JohnVanFly »

Jeg overvejer at lave en metrostation ved min base. Skal der bruges serverkommandoer eller laver jeg bare et sidespor ligesom det er gjort ved hovedlinjerne, og hvordan registrerer jeg stationens navn så den dukker op på vores livemap?
Ninjastick

Re: Ny metrostation

Post by Ninjastick »

JohnVanFly wrote:Jeg overvejer at lave en metrostation ved min base. Skal der bruges serverkommandoer eller laver jeg bare et sidespor ligesom det er gjort ved hovedlinjerne, og hvordan registrerer jeg stationens navn så den dukker op på vores livemap?
Du graver bare ud til hovedmetroen og sætter rails hele vejen, så er den i vinkel. Du skal selv lave alt det hårde arbejde, og når det hele er gravet, lækkert og færdigt, så kommer der en mod eller admin og tester linjen og så sætter vi dig på worldmap ;)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
JohnVanFly

Post by JohnVanFly »

Alright :)
Jeg bor nærmest oven på linjen fra Syd til Naporia , så jeg regner med at lave en station som afstikker til den linje i stedet for at grave hele vejen ud til hovedlinjen. Min station kommer til at ligge nær -3100, 5400...
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

JohnVanFly wrote:Alright :)
Jeg bor nærmest oven på linjen fra Syd til Naporia , så jeg regner med at lave en station som afstikker til den linje i stedet for at grave hele vejen ud til hovedlinjen. Min station kommer til at ligge nær -3100, 5400...

Umiddelbart er det nok ikke et problem, men da afstikkere fra hoved linjerne er "private", vil det nok være en god ide lige at tage en snak med dem der bygger i Naporia, om du må slutte dig på deres linje.

Det ville være surt at slutte på deres linje uden aftale og så finde ud af at de havde et lækkert design de ville bygge, for så at blive nødt til at grave en ny linje direkte til Syd linjen....
Image
JohnVanFly

Post by JohnVanFly »

Selvfølgelig :-)
Post Reply