Mulighed for unban?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
smithzone

Mulighed for unban?

Post by smithzone »

Kære Crafters.

Den 16-07-2017 blev jeg perma-bannet fra jeres server, pga. at jeg singel blockede.
Kender godt til reglen, og er ikke en ting jeg gør normalt, hvilket også gør at jeg er overrasket over mit Ban. Jeg undskylder mit brud på reglerne, og lover at det ikke kommer til at ske igen. Jeg ville høre om der evt. var mulighed for at jeg kunne få et unban, da jeg nu i en længere periode gerne vil have været tilbage på serveren.

Hilsen Smithzone
Minecraftnavn - Crombton
smithzone

Re: Mulighed for unban? - Klargøring af postet

Post by smithzone »

Laver lige en tilføjelse til postet angående kontoen, som blev bannet, da jeg misvisende i slutningen skriver fra Smithzone, hvilket var ment som navnet på kontoen herinde fra Crafters-hjemmesiden af. Minecraft-kontoens oprindelige navn, og det den er bannet under, var Dolph132. Det account har tidligere været en 2nd konto.

Smithzone var originalt min primære konto, tilbage fra tidernes morgen, som jeg i farten har mistet loginnet til, og af den grund spiller jeg mainly på min 2nd (Dolph132) nu.

Bare lige for at sætte prikken over i´et angående forvirring, så har jeg ændret navnet Dolph132 til Crombton.
Relgus

Re: Mulighed for unban? - Klargøring af postet

Post by Relgus »

smithzone wrote:Laver lige en tilføjelse til postet angående kontoen, som blev bannet, da jeg misvisende i slutningen skriver fra Smithzone, hvilket var ment som navnet på kontoen herinde fra Crafters-hjemmesiden af. Minecraft-kontoens oprindelige navn, og det den er bannet under, var Dolph132. Det account har tidligere været en 2nd konto.

Smithzone var originalt min primære konto, tilbage fra tidernes morgen, som jeg i farten har mistet loginnet til, og af den grund spiller jeg mainly på min 2nd (Dolph132) nu.

Bare lige for at sætte prikken over i´et angående forvirring, så har jeg ændret navnet Dolph132 til Crombton.
Hej du kan nu komme ind igen ! du skal dog lige igennem en test i reglerne før du kan blive crafter igen
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply