Jeg kunne godt tænke mig at blive un-bannet på Crafters, da jeg godt kunne tænke mig at komme ind og fortsætte med mit projekt som ser ud til at have samlet en del støv efterhånden.
Jeg blev bannet fra Crafters den
2018-10-14 16:13:42
Grundet
Banned for umoden opførsel på Discord serveren.
ifølge Crafters Ban/jail siden.
jeg har efterfølgende fået udspecificeret grunden for mit ban til at være mit forsøg på at lave en joke inde på crafters discord.
Joken lød på at være et link til en sang på youtube med titlen
samt teksten noget hena,Armin van Buuren - Blah Blah Blah (Official Lyric Video)
er dog ikke sikke på at dette er ord for ord hvad jeg har skrevet, da det er ved at være lidt tid siden tingene skete.Når moderatoren snakker
Joken blev der i bund og grund sendt med et glimt i øjet. Et forsøg på at give folk et godt grin, dog blev dette desværre ikke opfattet på denne måde. Jeg havde desværre glemt at crafters var gået ind i en nultolerance politik over for links af enhver format.Samt jeg havde desværre i mit iver glemt at jeg havde fået en advarsel, grundet jeg havde postet links med ting jeg fandt spændende og interessante et par måneder forinden.samt jeg følte kunne give lidt liv til crafters discord, men som desværre ikke havde noget med Minecraft eller Crafters at gøre.
Jeg beklager at jeg i det øjeblik ikke huskede denne nultolerance, samt den advarsel som jeg havde fået, da jeg sendte mit link med tilhørende kommentar.
Hvilke handlinger vil der blive gjort så det ikke sker igen, så frem at jeg ender med at blive un-bannet vil jeg undlade at befinde mig inde på crafters discord tekst kanaler så vidt det er muligt, så jeg ikke ender i sådanne en situation igen.
Hvis jeg ender i den situation at jeg bevæger mig ind på crafters discord så vil jeg overholde de gældende regler for discord serveren.