Ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
camilla296u

Ban

Post by camilla296u »

Hej. Jeg ved godt jeg er banned for serveren... men jeg har lige noget jeg skal sige til jer. Og ja, jeg ved godt hvorfor jeg er banned nu. Og jeg må tilstå noget... Jeg læste ikke reglerne hest første gang, og jeg vidste ikke i kunne se de ting jeg lavede. Så jeg tog diamantblokke. Altså, jeg var lige begyndt at spille crafters, så jeg havde ikke rigtig nogen resurser. Så derfor tog jeg diamanterne. Og det var den første dag jeg spillede crafters jeg gjorde det, og jeg havde ikke læst reglerne ordenligt.

Jeg håber i kan tilgive mig, og jeg håber virkelig en dag jeg må spille crafters igen... Jeg vil gøre alt for at spille crafters igen. Og undskyld jeg først tilstod nu... men jeg kunne ikke komme ind på crafters før nu. Jeg ved ikke hvorfor. Og jeg mener, JEG VIL GØRE ALT FOR AT SPILLE CRAFTERS IGEN!!!

Kh Camilla296u :( :( :(
camilla296u

Re: Ban

Post by camilla296u »

Jeg glemte lige at sige noget. Crafters betyder rigtig meget for mig, og jeg vil virkelig gerne spille crafters igen. Men jeg kan også godt forstå hvis jeg ikke må spille det igen :cry: :( :( :cry: :cry:
Men jeg håber jeg må en skønnedag…

Kh camilla296
Relgus

Post by Relgus »

Hej camilla. jeg ville gerne starte ud med at sige at det er super at du kan se at det du gjorde var forkert.

du er bannet for at have taget nogle dia blokke, men den sag er kun en del af det, du har faktisk være rundt omkring og brudt en række regler, de ligger også med en vores grund for at du blev bannet,

jeg er klar på at give dig en mulighed for at vise os at du kan reglerne og er klar til at spille efter dem. og dette er sidste chance.

du skal igennem en test i reglerne inde på serveren inden du bliver crafter igen.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
camilla296u

Post by camilla296u »

Tak for det :D :D Jeg er klar til at spille efter ALLE reglerne. Men jeg har lige et spørgsmål... når jeg kommer ind igen, er alle mine ting så væk?
Relgus

Post by Relgus »

camilla296u wrote:Tak for det :D :D Jeg er klar til at spille efter ALLE reglerne. Men jeg har lige et spørgsmål... når jeg kommer ind igen, er alle mine ting så væk?
dine ting skulle meget gerne stadig være der.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply