FedderJr, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: Jacob
Minecraft navn: FedderJr
Alder: 21
Kommer fra: Odense, Danmark
Venner på Crafters.dk: Gamer1123
Lidt om mig:
Jeg er en forholdsvis ny redstone bruger, der automatisere farme og andet jeg kan gøre automatisk. Jeg er ikke den bedste bygger, men har en smule evner indenfor moderne og fremtidsinspireret byggerier. Når jeg er på minecraft, så bruger jeg det meste af tiden på at samle materialer, så jeg kan bygge farme, lagre og bygninger til at holde lagerene beskyttet. Min tid bliver sjældent brugt på at udforske nye områder, medmindre jeg skal finde ting som jeg ikke ved hvor er. Jeg hjælper gerne andre med projekter, så hvis nogen mangler materialer eller mangler hjælp til fx redstone, så hjælper jeg gerne.
Læst og forstået reglerne: Ja
Og ud af haveskuret væltede der en gigantisk syndflod af sort-gule farver og med en brummen som 30 T4 California Folkevogne
Det var bierne. De var vågne. De var sultne
FedderJr wrote:FedderJr, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: Jacob
Minecraft navn: FedderJr
Alder: 21
Kommer fra: Odense, Danmark
Venner på Crafters.dk: Gamer1123
Lidt om mig:
Jeg er en forholdsvis ny redstone bruger, der automatisere farme og andet jeg kan gøre automatisk. Jeg er ikke den bedste bygger, men har en smule evner indenfor moderne og fremtidsinspireret byggerier. Når jeg er på minecraft, så bruger jeg det meste af tiden på at samle materialer, så jeg kan bygge farme, lagre og bygninger til at holde lagerene beskyttet. Min tid bliver sjældent brugt på at udforske nye områder, medmindre jeg skal finde ting som jeg ikke ved hvor er. Jeg hjælper gerne andre med projekter, så hvis nogen mangler materialer eller mangler hjælp til fx redstone, så hjælper jeg gerne.