LucaCK

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
LucaCK1

LucaCK

Post by LucaCK1 »

hey det LucaCK jeg blive banned for x-ray for 2 år siden den 2017-02-13. Første ville jeg side undskyld, for selv om det ikke var mig, men en jeg spille med mens jeg snakke med ham på discord, ja jeg vist han brugte x-ray og jeg forstår hvorfor i bannde mig, men efter mere i 2 års bande ville jeg bed (det skrives som bed ikke ?) om jeg må komme tilbage på serven på min ny kode LucaCKSamsoe, Toeffe bande den på grunde af det var min kode (lidt sjovt) :). Jeg lover jeg aldrig selv har brugt x-ray jeg ved ingen gang hvordan man gøre det. Jeg er ikke bande på nogen andre server vis det ikke tælle nogen bande alle på min gammel efterskoles net +mig på Hypixel. ps det var ikke mig der gjorde at blive bande på hypixel. Men det var alt. Håber i give mig lov til at komme tilbage på serveren med min minecraft bruger LucaCKSamsoe. PS håber jeg ikke har lave alt for mange fejl i tekstende
Relgus

Re: LucaCK

Post by Relgus »

LucaCK1 wrote:hey det LucaCK jeg blive banned for x-ray for 2 år siden den 2017-02-13. Første ville jeg side undskyld, for selv om det ikke var mig, men en jeg spille med mens jeg snakke med ham på discord, ja jeg vist han brugte x-ray og jeg forstår hvorfor i bannde mig, men efter mere i 2 års bande ville jeg bed (det skrives som bed ikke ?) om jeg må komme tilbage på serven på min ny kode LucaCKSamsoe, Toeffe bande den på grunde af det var min kode (lidt sjovt) :). Jeg lover jeg aldrig selv har brugt x-ray jeg ved ingen gang hvordan man gøre det. Jeg er ikke bande på nogen andre server vis det ikke tælle nogen bande alle på min gammel efterskoles net +mig på Hypixel. ps det var ikke mig der gjorde at blive bande på hypixel. Men det var alt. Håber i give mig lov til at komme tilbage på serveren med min minecraft bruger LucaCKSamsoe. PS håber jeg ikke har lave alt for mange fejl i tekstende

Hej LucaCK

Det er sådan at når man er blevet udelukket for X-ray. Kan man ikke komme ind igen, nu kan jeg se at du skriver at du ikke selv brugte X-ray men at det var din ven. Men du valgte stadig selv at tage del i det. Derfor kan du ikke komme ind og spille på Crafters.dk igen.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
LucaCK1

Post by LucaCK1 »

efter næste 3 år er der intet jeg kan gøre ?
Relgus

Post by Relgus »

LucaCK1 wrote:efter næste 3 år er der intet jeg kan gøre ?
Vi har aldrig lukket en der er blevet udelukket for xray ind igen om der så var gået 7 år. Grunden til at det er sådan at det sender et meget klart signal om at vi ikke ville have folk der snyder på vores server. Derfor er der ikke noget vi kan gøre ved det desvære.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
LucaCK1

Post by LucaCK1 »

ok, men tak for du kigge på det, det var sjovt dengang
Post Reply