Hej.
Jeg hedder MandigeGangster og har spillet på crafters.dk i et godt stykke tid nu.
Jeg har bygget et hus og sådan lidt rundt omkring på mit område. Jeg ville gå igang med et projekt sammen med mig selv om at lave en kæmpe stor wheat farm. så jeg kan få min tid til at gå med det.
Jeg kan godt lide at man kan få hjælp af alle og at man bare skal spørge også for man svar næsten med det samme det syntes jeg er godt.
Som spiller ved jeg at det nogen gange kan være lidt svært at vente på at få hjælp når der ikke er nogen moderator online så jeg vil gøre mig umage for at fortsætte med at være aktiv hvis jeg skulle blive temp-moderator. Jeg kan godt forstå det er en vigtig del af det ansvar man får.
Hvis jeg bliver valgt som temp-moderator. ville jeg syntes at det ville være mega fedt og hvis det kun er et lille stykke tid så er det helt okay.
Håber at i kunne lide min ansøning og håber også på et ja
Venlig hilsen MandigeGangster
Ansøning om mod
- JBTollak
- Administrator
Re: Ansøning om mod
Tak for din ansøgning.NichiTheChamp wrote:Hej.
Jeg hedder MandigeGangster og har spillet på crafters.dk i et godt stykke tid nu.
Jeg har bygget et hus og sådan lidt rundt omkring på mit område. Jeg ville gå igang med et projekt sammen med mig selv om at lave en kæmpe stor wheat farm. så jeg kan få min tid til at gå med det.
Jeg kan godt lide at man kan få hjælp af alle og at man bare skal spørge også for man svar næsten med det samme det syntes jeg er godt.
Som spiller ved jeg at det nogen gange kan være lidt svært at vente på at få hjælp når der ikke er nogen moderator online så jeg vil gøre mig umage for at fortsætte med at være aktiv hvis jeg skulle blive temp-moderator. Jeg kan godt forstå det er en vigtig del af det ansvar man får.
Hvis jeg bliver valgt som temp-moderator. ville jeg syntes at det ville være mega fedt og hvis det kun er et lille stykke tid så er det helt okay.
Håber at i kunne lide min ansøning og håber også på et ja
Venlig hilsen MandigeGangster
Jeg har brugt den seneste tid på at kigge på din aktivitet på serveren, samt at forhøre mig om oplevelsen af dig som spiller på Crafters.dk
For at kunne komme i spil som Temp-moderator, skal jeg gerne kunne se aktivitet i chatten som viser den adfærd og indstilling jeg gerne vil have en Moderator har.
I dit tilfælde mangler jeg, at du deltager i chatten på andre tidspunkter, end når du skal bruge noget. Mange af dine linier i chatten er: "Nogen der har xxx jeg må få/købe".
Jeg ønsker mig mere "almindelig" snak. Dette kunne også foregå på Discord, også med mic tændt.
I denne omgang afviser jeg din ansøgning, men du er velkommen til at søge igen, når der er mere aktivitet fra din side.