Ide til Crafters

astro379

Ide til Crafters

Post by astro379 »

jeg har en lille ide til crafters som måske kan give diamanter ny værdi

hvad med at vi får det mod der giver afgang til [tp accept] hvor vi så kan bruge dia til at recharge ens tp comando
fx. 50-100 dia per tp accept et eller andet i den dur
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
FedeAnderzen

Re: Ide til Crafters

Post by FedeAnderzen »

Kender ikke lige det mod, har du et link til mod beskrivelsen ?
Image
astro379

Post by astro379 »

Kender ikke lige det mod, har du et link til mod beskrivelsen ?

selve tp accept burde ligge i det essentiels, det med recharge tænker jeg at nogle kloge hoveder kan lave på en eller anden måde
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Jeg vil gerne opfordre til at man kommer med sin mening om forslaget. Det er Serverrådet interesseret i at høre.
Både i forhold til /tpa forslaget, men også den betragtning at diamanter måske har mistet sin værdi på serveren.
Mikk3l.g

Post by Mikk3l.g »

Har lidt en blandet mening om tpa. Men syntes i sidste ende det er en god ide, jeg tror det ville gøre serveren meget mere attraktiv for nye spillere. Jeg syntes tit man ser at en ny spiller smutter når de finder ud af at tpa ikke er muligt. Jeg syntes det kunne være fedt med et "klippekort" for tpa. Så man måske får 10 tpa for et vist antal diamanter, syntes dog 50 lyder af ret meget. Tror 10-20 dia for 10 tpa ville være bedre, så måske gøre så at når man joiner serveren første gang får man et fuldt klippekort uden at skulle betale.
På den anden side kommer metroen også til at miste hele sin effekt, som jeg syntes ville være en skam nu når vi altid har haft en metro. Også selvom at den ikke bliver brugt så meget mere, nu hvor de fleste har elytra.

Men tror at tpa ville kunne lokke en del spillere til at blive på serveren
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg bryder mig ikke om at vi skal kunne tp rundt som spillere og slet ikke for betaling.
Vi har altid brystet os af at man ikke kan købe fordele på crafters og os gamle kunne jo betale tp’s fra nu og til dommedag imens nye spillere måtte begrænse sig, selv hvis de fik en stak fra start af.

Vi har en udmærket metro til at komme omkring i og dem der har været her lidt tid har som regel også en elytra så de kan flyve omkring. Hvis vi åbner for Tp er det slut med at folk bygger metro og netop den er noget af det vi har været fælles om og stolte af siden serverens barndom.

Hvis det er et problem at komme omkring kunne vi måske i stedet kigge på om metroen kunne pilles ved så den kører hurtigere eller måske se på andre skinne plugins. En tredje mulighed var en portalløsning ala den vi havde kortvarigt på Senex, da Traincarts blev forladt.

At folk vælger os fra fordi vi ikke har tpa, genkender jeg ikke, men hvis det er rigtigt er det nok heller ikke spillere der bliver her ret længe alligevel. Jeg mener hvis du ikke gider køre/sejle/løbe ud til et sted at bygge, så gider nu nok heller ikke mine ret meget for at bygge noget fedt.

Jeg er dog enig i at vi mangler noget som kunne give diamanter værdi igen, efter mending bruger vi jo ikke dia på noget som helst mere, så nu håber de sig bare op.
Hvis folk er ved at drukne i diamanter og gerne vil bruge dem på noget fornuftigt kunne vi måske opgradere start kittet så flere af tingene blev af dia ?
Image
CasperSK

Post by CasperSK »

FedeAnderzen wrote: Vi har en udmærket metro til at komme omkring i og dem der har været her lidt tid har som regel også en elytra så de kan flyve omkring. Hvis vi åbner for Tp er det slut med at folk bygger metro og netop den er noget af det vi har været fælles om og stolte af siden serverens barndom.

Hvis det er et problem at komme omkring kunne vi måske i stedet kigge på om metroen kunne pilles ved så den kører hurtigere eller måske se på andre skinne plugins. En tredje mulighed var en portalløsning ala den vi havde kortvarigt på Senex, da Traincarts blev forladt.
Jeg synes vi har et nogenlunde metro system, men det nogenlunde kan nemt gøres til udemærket, hvis der bliver skiftet plugins.

Måske skal der også ændres lidt i regler, for det kan virke som en uoverskuelig opgave at skulle grave helt hen til hovedmetroen for at koble på.
Men hvis der var en regel der gjore lovligt at koble sig på andres metroer uden at skulle spørge om lov.

Altså så man gør det med respekt for den metro man kobler på, det kan være sig at man de første 10-20 blokke skal viderefører den metro man kobler på, for at at må skifte til sit eget design.

dette vil måske give en lidt "underlig" metro i skift mellem to systemer, men det vil immervæk gøre gravearbejdet noget mindre, og måske give større incitament for at koble på.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
astro379

Post by astro379 »

Jeg bryder mig ikke om at vi skal kunne tp rundt som spillere og slet ikke for betaling.
Hvis du ikke bryder dig om betaling på cratfers hvorfor skal vi så vote for at få back?
Vi har altid brystet os af at man ikke kan købe fordele på crafters og os gamle kunne jo betale tp’s fra nu og til dommedag imens nye spillere måtte begrænse sig, selv hvis de fik en stak fra start af.
det er da ikke at købe fordel, man har jo arbejdet sig til de diamanter
er det ikke det samme som når man køber en elytra af andre, man får en gode for en betaling og den betaling har man arbejdet
Vi har en udmærket metro til at komme omkring i og dem der har været her lidt tid har som regel også en elytra så de kan flyve omkring. Hvis vi åbner for Tp er det slut med at folk bygger metro og netop den er noget af det vi har været fælles om og stolte af siden serverens barndom.
metroen er et dejligt fælles projekt som vi alle kan være stolte af, men vi må da også se det i øjne at ingen gider side 15 i en minecart for at komme rundt, folk finder jern og køber eller finder en elytra så hurtigt som muligt og kobler sig kun på metroen for at komme på kortet
det skal dog siges at folk stadig bruger den i ny og næ hvilket jeg også tror folk stadig vil gøre, hvilket er en af grundene til at jeg forslog at det skulle være dyrt at bruge tpa
Hvis det er et problem at komme omkring kunne vi måske i stedet kigge på om metroen kunne pilles ved så den kører hurtigere eller måske se på andre skinne plugins.
vil det ikke give lag hvis folk suser i gennem verdenen og loader tons af områder på meget kort tid?
så ville det jo også være lige fedt at man bare suser igennem den uden at kunne se noget
En tredje mulighed var en portalløsning ala den vi havde kortvarigt på Senex, da Traincarts blev forladt.
jeg er også for at man ville kunne få mulighed for at købe en portal til sin base, eller hvor skulle disse offentlige portaler stå?
At folk vælger os fra fordi vi ikke har tpa, genkender jeg ikke, men hvis det er rigtigt er det nok heller ikke spillere der bliver her ret længe alligevel. Jeg mener hvis du ikke gider køre/sejle/løbe ud til et sted at bygge, så gider nu nok heller ikke mine ret meget for at bygge noget fedt.
jeg menes at huske at folk er kommet ind og spurgt efter det et par gange så det ville da hjælpe med at få nogle ekstra til at blive
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

En vote på en hjemmeside koster jo ikke noget ?

Om du er gammel med kisten fuld af dia eller ny på serveren med kun dit start kit gør ingen forskel på hvor meget /back du kan købe
Image
CasperSK

Post by CasperSK »

astro379 wrote:
jeg menes at huske at folk er kommet ind og spurgt efter det et par gange så det ville da hjælpe med at få nogle ekstra til at blive
Disse mennesker vil vælge serveren fra uanset, da de ikke har direkte adgang til tpa.
Så at undvære tpa eller skulle betale for det betyder intet for en ny spiller, de har det ikke uanset.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Post Reply