DancinKitty's ansøgning :P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
DancinKitty
Posts: 1
Joined: 23 Feb 2011, 21:43

DancinKitty's ansøgning :P

Post by DancinKitty »

Dit Navn: Mit navn vil jeg helst gerne holde anonymt. For at være helt ærlig, er det mest af en vanesag (og jeg bryder mig bare personligt ikke meget om at give mit navn ud til fremmede sådan her ;) , det kan måske lyde underligt for nogle, men sådan har jeg det bare).

Dit Minecraft Navn: DancinKitty (Ja det lyder tøset, men er nu altså en dreng xD og lets face it, katte er nice, men dansende katte er bare bedre 8-) desuden så blev jeg træt af nogle af de navne jeg plejer at bruge til online spil (oftest SaintKiller (Ja ja, ved det godt, er ikke særligt kreativ når det gælder navne) som jeg har brugt rimeligt meget))

Alder: 18

Sted: Midtjylland

Interesser: Jeg kan godt lide at tegne (det skal dog siges at det er noget jeg ikke har gjort særligt længe, hvilket selvfølgelig gør at jeg ikke ligefrem har de mest imponerende "tegne-skills"), spil (vil vædde med at i ikke får mange herinde som ikke har det til at stå på deres ansøgninger xD) hvor en af mine yndlings er spillet Portal (hvilket forklarer min skin (en kvinde) som er karakteren derfra), musik (skal dog siges at jeg plejer at være lidt kræsen når det gælder musik), er også begyndt at udvikle mig en interesse for Anime (ja, det kan ikke siges nok gange, jeg er en nørd, men jeg er stolt af det xD).

Minecraft erfaring: Jeg er ked af at sige at jeg har nok ikke særligt meget. Jeg har ikke spillet særligt længe, og det gør mig selvfølgelig rimeligt uerfaren, dog vil jeg vove at påstå at de ting jeg laver ikke er så forfærdelige igen, og vil vove at påstå at jeg har rimelig erfaring når det gælder om at mine :P.

Hvad kunne jeg tænker at bygge? Ja... Det er et svært spørgsmål, har bygget lidt forskelligt før, som et højt tårn (Og nej IKKE 1x1, tror den var omkring 6x7 så ikke forfærdelig stor, men høj og med en videre advanceret og ikke særlig praktisk mark på toppen, som uheldigvis nok gjorde at skeletter og zombier ikke døde om dagen når de var tæt nok på mit tårn xD, og med en stor trappe ned derfra (med rendende vand) for at komme ud af tårnet uden at skulle igennem horderne af zombier og skeletter xD, det med marker på toppen af mine huse gør jeg ikke meget i mere :lol: ), har også lavet et hus under vand (faktisk et par stykke, den seneste med et (meget simpelt) system som gjorde det muligt for mig at fange blæksprutter og skubbe dem ned i en pool som kæledyr :P)), har også lavet andet, som et stort glashus sammen med nogle venner, og lidt andet, kan personligt bedst lide at bygge under vand, så det er nok det jeg vil gøre, men plejer som regel blot at improvisere xD.

Venner på serveren? Desværre ingen, men det kan være at jeg får nogen hvis jeg får lov til at spille på den :D

Hvorfor vil du joine vores server: Vil gerne kunne spille på en server (det er lidt sjovere end singleplayer må jeg nok indrømme) hvor jeg vil have en rimelig forbindelse, og en dansk server lyder også ret sjovt ^^. Desuden så kan jeg godt lide reglerne, de lyder rimelige. Jeres server lyder også til at være en server jeg vil finde sjov at være på (har ikke den største server erfaring må jeg indrømme).
Og så har jeg taget forskud på at kigge på jeres kort, og har allerede været fræk nok til at pinpointe mig et sted jeg gerne vil bygge xD, vil dog indrømme at der skal noget held til for mig at kunne finde det, har en forfærdelig stedsans og hvis der er en ting jeg har fundet ud af i min korte minecraft spilletid, så viser det sig at denne stedsans også er gældene til spil :lol:.
Til sidst håber jeg også på at finde et venligt miljø hvor jeg kan finde nogen at spille med, for det er sjovere at spille sammen med nogen, end at spille alene (synes jeg i hvert fald).

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne, og hvis jeg skulle finde noget hvor jeg var i tvivl om hvad jeg skulle gøre, så vil det første jeg vil gøre nok være at spørge om det er tilladt.

Lidt om mig, for at gøre op for min anonymitet Jeg er født i Israel, men har nu boet i Danmark i omkring 16 år, og så er jeg også halvt dansk (eller rettere kvart dansk, men det kræver lidt mere forklaring). Jeg er kvart dansk, kvart Israelsk, kvart polsk og kvart tysk (den ene side af familien værende halvt tysk, halvt dansk, den anden halvt israelsk, halvt polsk). Jeg går i øjeblikket på gymnasium, men er begyndt at se enden på det (går i 3. g). Jeg håber på i fremtiden at kunne komme ind i "The Animation Workshop" som er en uddannelse i Viborg, desværre til min store ærgrelse (og misundelse på dem som er gode til at tegne >.<!) er dette noget jeg først har kommet frem til for nyligt, og da jeg ikke har tegnet særligt meget før, betyder det at jeg i øjeblikket IKKE har hvad det skal tage for at komme ind (det kræver at man kan tegne rimeligt godt)... Dog håber jeg på at få det i løbet af enten et eller to sabbat år (hvis ikke mere), og hvis jeg kan nå at få råd til det inden Januar, så vil jeg også tilmelde mig "The Drawing Academy" (også i Viborg), som er et halvt år hvor man lærer at tegne Croquis (tegning efter model, hvor man oftest har omkring 30 sekunder, hvor modellen vil stå i en hvis stilling, før modellen skifter stilling, mængden af tid kan dog variere en del), og klassisk tegning.
Som sagt tidligere så interesserer jeg mig for musik. Dette skal siges at jeg er rimeligt kræsen (har dog venner som prøver at gøre op med det, og finde musik for mig xD). Hvad slags musik lytter jeg så til? Joe, har personligt den indstilling til musik, at alle genrer nok skal have mindst et nummer (hvis ikke flere) som jeg kan lide, og at jeg lytter en sang færdig før jeg dømmer den (har dog undtagelser til den sidste xD), ved siden af de indstillinger så har jeg dog fundet frem til en håndfuld af musik genrer som jeg kan lide bedre end andre. Rock (selvfølgelig, hvem kan ikke lide rock?!), Post Rock ("Efter Rock" eller rettere, "ikke-rockmusik spillet med rock-instrumenter, oftest udelukkende instrumentalt), Grunge (Alice in Chains og Soundgarden ftw! 8-) (Ja, jeg nævnte ikke Nirvana, dette er fordi at jeg ikke ser det fantastiske i Nirvana)) og singer-songwriter (Heri kan jeg personligt godt lide José Gonzales, eller Sun Kil Moon).

Nårh, denne ansøgning er ved at blive ret lang, har nu stadigvæk et par ting jeg kan skrive om mig, men tror hellere jeg må stoppe her før den bliver for lang til at nogen gider at læse den (Ja ja, det er nok for sent men stadigvæk), hvis i har nogle flere spørgsmål om mig så besvarer jeg dem gerne (med mindre det er for personligt selvfølgelig :lol: ).
User avatar
grevwilliam
Posts: 58
Joined: 20 Nov 2010, 21:05

Re: DancinKitty's ansøgning :P

Post by grevwilliam »

Velovervejet, velskrevent, humoristisk med måde, aktuelt, fyldestgørende og spændende. Du vil berige vores server med din karakter, og denne ansøgning topper virkelig.
Jeg genkender mig selv i en del af det du skriver (Tegner f.eks. selv, mest arkitektonisk men også med menneskelig indblanding - og sjældent anime).

Glæder mig til at stifte bekendtskab.

/grev

Btw. Nørd er kun hvad du selv gør det til...
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: DancinKitty's ansøgning :P

Post by Pars »

Jeg godkender også din ansøgning, på trods af wall of text ;)
Men som grev også skriver, så er den godt skrevet og med humor, kig forbi lørdag/søndag in-game for at blive promoted.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: DancinKitty's ansøgning :P

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply