Traincarts plugin på Novus metroen?

JBTollak
Administrator

Traincarts plugin på Novus metroen?

Post by JBTollak »

I forbindelse med emnet omkring /tpa som Astro havde foreslået, kom vi i Serverrådet, til at tale om metroen på Novus.
Den er ikke særlig anvendelig, da man kører "langsomt", og det kræves at man klikker sig videre i en retning, ved hver forgrening.

Traincarts er igennem et langt stykke tid nu, blevet regelmæssigt opdateret. Og vi tør derfor godt foreslå at vi kunne indføre dette på Novus.

Til de der ikke kender Traincarts, er det et system med stationer i metroen, som man kan køre til ved at klikke på et skilt.
Det kræver en lille opsætning af skilte under sin station, og i hovedmetroen, men derefter kører man hurtigt og effektivt til den station man ønsker.
Prøv det evt. på Senex serveren, hvor det er opsat.

Vi vil gerne have Jeres besyv med.
Hvad tænker I om at indføre Traincarts på Novus?
GumZ1110

Re: Traincarts plugin på Novus metroen?

Post by GumZ1110 »

Hejsa

Jeg er en af dem der husker Traincarts fra storhedstiden på Senex som en dejlig tid, Det var hurtigt,og man skulle ikke selv huske vejen til det sted man skulle hen.

Det giver mulighed for at bygge nogle flotte metroer/broer hvilket vil forsvinde hvis man indfører /tpa.

Hilsen Gumz....
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Hell yer :D :D :D
Det er et dejligt system som ikke kræver det store at brugen, men funger (da det blev opdateret) super godt og hurtigt :D og med flere muligheder for variationer for forgreninger/hastigheder m.m.
Der er masser af stationer på Senex som stadig er sat op til traincarts, hvis det er compatiblet med det vi før har brugt?
Det vil være nemt at implementere på Novus, dog skal vi har sat en del skilte under krys/forgreninger på metroen, men med fældes hjælp skal det nok lykkes :D
Image
Icy_troll

Post by Icy_troll »

Jeg er også med på traincarts i stedet for det nuværende system, bare læne sig tilbage og nyde turen i stedet for at trykke frem hver 7 sekund.
I have no idea what's going on.
Erobran

Post by Erobran »

Ja tak til Traincarts, jeg har savnet det blugin.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
julemand101

Post by julemand101 »

Ja tak! Og med stats! Og med graf/kort! (selvom jeg ikke spiller :P)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
pitti999

Post by pitti999 »

julemand101 wrote:Ja tak! Og med stats! Og med graf/kort! (selvom jeg ikke spiller :P)
Sats på hvor langt man har kørt. :3

Julemand - Havde du ikke en gang lavet et kort, med en masse røde streger?
Im mr meeseeks look at me...
julemand101

Post by julemand101 »

pitti999 wrote:
julemand101 wrote:Ja tak! Og med stats! Og med graf/kort! (selvom jeg ikke spiller :P)
Sats på hvor langt man har kørt. :3

Julemand - Havde du ikke en gang lavet et kort, med en masse røde streger?
Jo, der var et kort hvor man kunne se hvis der var fejl i linjeføringen (steder hvor man kun kunne køre i en retning). Åh alle de minder... jeg har sikkert stadig koden bag alt det et sted på min NAS. :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Toeffe

Post by Toeffe »

Traincarts kunne være sjovt at have igen. Der er dog nogle bekymringer for dette plugin.
Opdaterings tiden. Som det nu var engang, tid traincarts flere måneder om at opdatere.
Det er nok meget nemt, bare ikke vente på det hvis serveren opdateres.

Andre Minecarts. Minecarts der ikke har noget med traincarts systemet at gøre skal ikke påvirkes. Sidste omgang var der besvær med Minecarts opførte sig underligt...

Hvis de to kan opfyldes, så er det ikke noget problem :)
It Can be done, but do You have the time?
keymorten

Post by keymorten »

Jeg kan godt se fordelen i at få traincarts igen, men som Toeffe siger hvordan er det med opdatering af dette plug in, så vi ikke skal vente flere måneder på at opdater serveren.
Post Reply