Opdatering af Adventure på Senex

Post Reply
Erobran

Opdatering af Adventure på Senex

Post by Erobran »

Jeg ved godt at der ikke er mange der spiller på Senex længere, men jeg har den seneste tid benyttet mig af at bygge i leningrad igen (jeg er stået af Novus ræset for længst)

Og hvis dette er en mulighed ser jeg gerne Adventure opdateret til et nyt world sådan at man kan få de nye ting ind på Senex at lege med, Fx fandt jeg tidligere på ugen ud af at man sagtens kan fjerne bak og græs ligesom på Novus, samt træ og sten er opdelt ligesom på Novus, så der er i forvejen lidt nyt der inde.

Jeg ved godt at dettte fforslag nok underkendes, men det er da et forsøg værd, og jeg er sikker på at nogle andre gamle Senex-Craftere også gerne vil have muligheden for lidt nyt legetøj til renovering af forrige byggerier fra storhedstiden :-)

VH Erobran :-)
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
FedeAnderzen

Re: Opdatering af Adventure på Senex

Post by FedeAnderzen »

Var det ikke bedre med en opdatering af Pvp ?

Man kan pløje det hele op derude uden at skulle efterlade det naturligt, og man bliver jo ikke stalket som i gamle dage når man er "alene" på Senex så det burde være rimeligt sikkert.

Dertil kommer at de farme der er i Adventure stadig vil kunne bruges, der bliver jo sikkert ikke bygget nye, hvis der opdateres.
Image
Erobran

Post by Erobran »

FedeAnderzen wrote:Var det ikke bedre med en opdatering af Pvp ?

Man kan pløje det hele op derude uden at skulle efterlade det naturligt, og man bliver jo ikke stalket som i gamle dage når man er "alene" på Senex så det burde være rimeligt sikkert.

Dertil kommer at de farme der er i Adventure stadig vil kunne bruges, der bliver jo sikkert ikke bygget nye, hvis der opdateres.
Dette giver faktisk mere mening, jeg havde helt glemt vi også havde et PVP-world der, sagen er bare den at der på Adventure jo er et worldmap hvilket PVP jo ikke har.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Hej Erobran.

Det er et udemærket forslag du er kommet med.

Vi tog emnet op til Serverrådsmødet, og er kommet frem til flg:

"Vi resetter PvP på Senex ca. d. 17/11, så det er muligt at få nye blocks på Senex. Det bliver stadig en PvP verden, med "ingen regler". Det har sin charme at Senex, ændres så lidt som muligt i setuppet."
Post Reply