Shoppingcenter

GumZ1110

Shoppingcenter

Post by GumZ1110 »

Hej medcraftere

Jeg kunne godt tænke mig der kom et shoppingcenter istedet for AH, Bygget på chestshop med mulighed for at have sin egen lille butik. hvor man selv kan vælge hvilken valuta man vil handle i Dia, Guld og Iron.

Det er simpelt, og meget sjovere og alsidigt end det nuværende.

Mvh Gumz
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Mikk3l.g

Re: Shoppingcenter

Post by Mikk3l.g »

Lyder som en fantastisk ide. Det kunne også være et fedt samlings sted for spillere. Jeg støtter fuldt op om det :D
siig
Administrator

Post by siig »

Det er faktisk en ret god idé! Kunne være ret sjovt at have, jeg hjælper gerne med at bygge! :D
Crafters.dk's egen SoMe mand 8-)
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Tak for forslaget.

Vi undersøger mulighederne med chestshop, og taler videre på et senere Serverrådsmøde.
I mellemtiden, vil vi da gerne have nogle flere inputs fra spillerne :)
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Jeg har engang spillet på en modded server sammen med nogle herindefra, og der var chestshop på.
Alle shops var bygget ind i et stort shoppingcenter, og det er nok den fedeste serveroplevelse jeg har haft uden for Crafters, for det var enormt hyggeligt!
Der tilbragte jeg meget tid, men jeg er jo også en kvinde :lol:
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

Hej Igen medcraftere :D

Lige en opdatering om mine tanker omkring projektet, egentligt skulle den første post have indeholdt meget mere
men da jeg kom til at slette indlæget inden jeg fik trykket submit, lagde jeg bare en lille føler ud omkring dette
shoppingcenter som jeg har ønsket mig i mange år efterhånden, som betina så flot skriver har jeg også været på andre
servere, bla. den moddede Betina skriver om, men også før jeg kom til crafters.dk som er ved at være nogle år tilbage.
Hvor jeg netop synes at det med chestshop var en fest for alle.

Min første tanke var at bygge et shoppingcenter, :lol: men så skulle jeg på toilet, så kørte tankerne rundt i hovedet.
Hvor jeg så kom i tanke om at det kunne også være fedt at bygge en "købstad" altså en by med butikker, her ville
kreativiteten så større råderum, og gøre projektet til alles eje. Her tænker jeg også at farvader kan komme ind med
nogle historiske indspil.

måske havde denne "købstad" en markedsplads, hvor der også kunne handles, gratis kister, stalde med dyr,
ja ideerne er mange, kom endelig med jeres forslag.

begge ideer skal kunne udvides hvis der kommer mange butikker, samt bør der laves regler omkring brug af butik, her tænker jeg på
inaktive butikker og sådan.

Hilsen Centervagten GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Mikk3l.g

Post by Mikk3l.g »

GumZ1110 wrote:Hej Igen medcraftere :D

Lige en opdatering om mine tanker omkring projektet, egentligt skulle den første post have indeholdt meget mere
men da jeg kom til at slette indlæget inden jeg fik trykket submit, lagde jeg bare en lille føler ud omkring dette
shoppingcenter som jeg har ønsket mig i mange år efterhånden, som betina så flot skriver har jeg også været på andre
servere, bla. den moddede Betina skriver om, men også før jeg kom til crafters.dk som er ved at være nogle år tilbage.
Hvor jeg netop synes at det med chestshop var en fest for alle.

Min første tanke var at bygge et shoppingcenter, :lol: men så skulle jeg på toilet, så kørte tankerne rundt i hovedet.
Hvor jeg så kom i tanke om at det kunne også være fedt at bygge en "købstad" altså en by med butikker, her ville
kreativiteten så større råderum, og gøre projektet til alles eje. Her tænker jeg også at farvader kan komme ind med
nogle historiske indspil.

måske havde denne "købstad" en markedsplads, hvor der også kunne handles, gratis kister, stalde med dyr,
ja ideerne er mange, kom endelig med jeres forslag.

begge ideer skal kunne udvides hvis der kommer mange butikker, samt bør der laves regler omkring brug af butik, her tænker jeg på
inaktive butikker og sådan.

Hilsen Centervagten GumZ1110
Syntes købstad er en meget federe ide. På den måde får alle der vil også en hånd med i hvordan deres shop skal se ud, så det ikke er op til en person.
KwasiDK

Post by KwasiDK »

Hey KwasiDk

Jeg syns det ville være en super fed ide med at bygge en shopping by det ville gøre tinge meget nemmer for mange tænker jeg :D
Relgus

Post by Relgus »

jeg synes også, det kunne være fedt med et shoppingcenter, især når det market plugin der er lige nu ikke virker særlig godt, eller nemt. Det håber jeg da at Chestshop er. plus den ide med en købstad jeg jeg helt vild med.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Toeffe

Post by Toeffe »

Det kunne være herre fedt med et Shoppingcenter (Eller en stad)
Jeg ville se frem til at have en lille snusket stand, hvor jeg køber jern. >:D
It Can be done, but do You have the time?
Post Reply