Klage

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
ComKing

Klage

Post by ComKing »

Jeg blev bannet af Mikk3lg for umoden sprog men jeg talte ikke grimt og jeg blev også bannet for spam og en fælde jeg spamede lidt og så sagde han jeg skulle stoppe så stoppede jeg. Jeg lavede en fælde men den var kun for en person og jeg ville have lavet alt nomal der var også et skilt. Så hved i det jeg syndet ikke jeg skulle havde været bannet
Mikk3l.g

Re: Klage

Post by Mikk3l.g »

ComKing wrote:Jeg blev bannet af Mikk3lg for umoden sprog men jeg talte ikke grimt og jeg blev også bannet for spam og en fælde jeg spamede lidt og så sagde han jeg skulle stoppe så stoppede jeg. Jeg lavede en fælde men den var kun for en person og jeg ville have lavet alt nomal der var også et skilt. Så hved i det jeg syndet ikke jeg skulle havde været bannet
Hej ComKing.
Du blev bannet for umoden opførsel, spam og fælder.
Du blev bannet da vi kan se at du ikke har styr på reglerne, og har en meget umoden opførsel. Det er ikke noget vi tolerere. Som du også selv siger spammede du lidt.Du bryder reglen om fælder, da du graver et hul på den block man spawner på i mining world end. Du skilter heller ikke med at der er en fælde, et skilt i bunden af hullet hvor der står "Gotem" er ikke en advarsel. Det ser vi som meget umodent.
På moderator holdet traf vi en fælles beslutning, om at din opførsel efter du er blevet unbannet ikke høre til på crafters.dk.
I din gamle klage fik du et klart svar tilbage at det var din sidste chance, så du burde have vidst bedre.
ComKing

Post by ComKing »

jeg kan godt gå med til det med fælden men umodent sprog btw gotem er ikke et banneord og ville gerne have af vide hvad jeg har sagt jeg har på igen måde spammet efter du sagde stopfælden var ikke ingen nok til at dræbe en der har intet på, jeg skulle nok have sat et skilt det kan jeg gå med til!!
Mikk3l.g

Post by Mikk3l.g »

ComKing wrote:jeg kan godt gå med til det med fælden men umodent sprog btw gotem er ikke et banneord og ville gerne have af vide hvad jeg har sagt jeg har på igen måde spammet efter du sagde stopfælden var ikke ingen nok til at dræbe en der har intet på, jeg skulle nok have sat et skilt det kan jeg gå med til!!
Du er heller ikke blevet bannet for umodent sprog, du blev bannet for den umodne opførsel. Relgus skrev i din sidste klage at du fik en sidste chance, den har du fået. Men på moderator holdet traf vi en fælles beslutning, om at den opførsel vi har set fra dig siden du blev lukket ind igen var nok til at du igen blev bannet.
Som sagt var dette din sidste chance, og du har ikke mulighed for at komme ind igen.
Du må finde et andet sted at spille desværre.
ComKing

Post by ComKing »

hvad har jeg gjordt der var umodne opførsel
Mikk3l.g

Post by Mikk3l.g »

ComKing wrote:hvad har jeg gjordt der var umodne opførsel
Den umodne opførsel er som sagt den fælde du smed Siig i. Men vi har idag også fundet ud af at du har griefet ude hos Toeffe, hvilket er imod reglerne. Så når vi ser på alt det du har lavet, både af denne omgang og de tidligere sager du har, har har vi besluttet at du ikke længere er velkommen på crafters.dk. Du må derfor finde et andet sted at spille.
ComKing

Post by ComKing »

Nå men så **** alt det her ***, **** dig **** Relgus **** Toeffe, hvem gider overhoved spile tid på det er lort? *** CRAFTERS.DK og alle på, jeg ville jo bare spille lidt normal minecraft med andre og mine venner, men jeg kan godt se at i alle har cancer. og et stort **** ud til ejen
Post Reply