Bannet i 2012, håber på pardon

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
vangsoeandersen

Bannet i 2012, håber på pardon

Post by vangsoeandersen »

Hejsa

En skæbnesvanger dag i 2012 blev jeg taget på fersk gerning. En utilgivelig handling. Tyv-stjæleri af en anden persons personlige ejendele.
Jeg tager ingen stolthed i mine handlinger og fortryder inderligt at mit 12'årige jeg, troede at sådanne noget var acceptabelt.
Det var vidst jord det hele drejede sig om.
Jord? spørger du måske. Nemlig, en 12'årigs fantasi kender ingen grænser når det kommer til en næsten uendelig mængde kubikmeter af det fineste, mest naturlige produkt.
Jeg håber at efter 8 år i skammehjørnet, og en grundig gen-overvejelse kan gøre det muligt for mig endnu engang at blive en del af jeres dejlige fællesskab.

Kys og kram

Vangsoeandersen
Relgus

Re: Bannet i 2012, håber på pardon

Post by Relgus »

vangsoeandersen wrote:Hejsa

En skæbnesvanger dag i 2012 blev jeg taget på fersk gerning. En utilgivelig handling. Tyv-stjæleri af en anden persons personlige ejendele.
Jeg tager ingen stolthed i mine handlinger og fortryder inderligt at mit 12'årige jeg, troede at sådanne noget var acceptabelt.
Det var vidst jord det hele drejede sig om.
Jord? spørger du måske. Nemlig, en 12'årigs fantasi kender ingen grænser når det kommer til en næsten uendelig mængde kubikmeter af det fineste, mest naturlige produkt.
Jeg håber at efter 8 år i skammehjørnet, og en grundig gen-overvejelse kan gøre det muligt for mig endnu engang at blive en del af jeres dejlige fællesskab.

Kys og kram

Vangsoeandersen
Hej, Jeg kan skam godt se at det er længe siden du fik din straf og jeg tror også du har nok tid til at tænke over hvad du gjorde i de 8 år. For at have taget de par jord blokke der.

Jeg lader dig komme ind på serveren du skal dog igennem en test i reglerne så vi ved at du har læst på dem i de 8 år. og derfor kan dem til fulde.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply