Dit Navn: Per Andersen
Dit Minecraft Navn: FedeAnderzen
Alder: 37
Sted: Midtvestjylland
Interesser: Spil, computer, historie og så meget andet lal.
Minecraft erfaring: Jeg har bare spillet singleplayer i et par dage nu, men vil meget gerne prøve mp.
Venner på serveren? Hmm jeg "kender" en del fra Daily Rush ellers ingen.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne være omgivet af folk der forstår hvorfor en negleklipper er skidesjov.
Har du læst og forstået reglerne? jeg har læst og forstået reglerne.
Min Ansøgning
- Pars
Re: Min Ansøgning
Jeg vil hellere end gerne lukke folk ind der ved hvordan man betjener en negleklipper og kan tage trøjen af, men vi dog nogle krav til ansøgninger som du kan læse her viewtopic.php?f=8&t=744
- FedeAnderzen
- Moderator
Kan du være lidt mere konkret ? Jeg har udfyldt ansøgningsskabelonen, inddraget humor, læst reglerne og tro det eller ej det tog mig en del tid at lave den da jeg havde både varm kaffe og min ybgste terrorist på skødet imens.
Edit: Jeg brugte lige lidt tid på at læse nogle afviste/godkendte ansøgninger og det ser ud til at i gerne vil vide lidt om hvad man kunne finde på at lave på serveren hvis i lukker en ind.
I mit tilfælde ikke så meget, jeg har med 2 børn begrænset tid til at spille i men jeg håber stadig at kunne udfolde den smule kreativitet jeg besidder et par timer hver aften. Den uge jeg indtil nu har rendt rundt i SP har jeg mest gravet ikke så meget bygget, jeg tror det er min indre dværg der er ved at bryde ud. Jeg har da fået lavet et enormt kammer under mit hus (som er et udhulet bjerg) og anlagt en lille jernbane dernede og nu også en portal hvis man skulle få lyst til en tur til de varme lande.
Jeg lavede dog i Classic udgaven en lille katedral i dag for at vise min knægt på 5 hvorledes det fungerer så lidt overflade byggeri har jeg da bedrevet.
Jeg bedrev også noget rollespil i sen firserne så noget cavequesting kunne måske komme på tale, hvis nogen mangler en gammel tosse med læderhue og et træsværd.
Sig endelig til hvis i mangler andet.
Edit: Jeg brugte lige lidt tid på at læse nogle afviste/godkendte ansøgninger og det ser ud til at i gerne vil vide lidt om hvad man kunne finde på at lave på serveren hvis i lukker en ind.
I mit tilfælde ikke så meget, jeg har med 2 børn begrænset tid til at spille i men jeg håber stadig at kunne udfolde den smule kreativitet jeg besidder et par timer hver aften. Den uge jeg indtil nu har rendt rundt i SP har jeg mest gravet ikke så meget bygget, jeg tror det er min indre dværg der er ved at bryde ud. Jeg har da fået lavet et enormt kammer under mit hus (som er et udhulet bjerg) og anlagt en lille jernbane dernede og nu også en portal hvis man skulle få lyst til en tur til de varme lande.
Jeg lavede dog i Classic udgaven en lille katedral i dag for at vise min knægt på 5 hvorledes det fungerer så lidt overflade byggeri har jeg da bedrevet.
Jeg bedrev også noget rollespil i sen firserne så noget cavequesting kunne måske komme på tale, hvis nogen mangler en gammel tosse med læderhue og et træsværd.
Sig endelig til hvis i mangler andet.
- Pars
Godkendt. Grunden til at vi efterspørger lidt mere fyldestgørende ansøgninger er for at skille de værste folk fra, som bare vil ind og smadre det hele.
Nu mangler du bare at endnu en admin sige god for den
Nu mangler du bare at endnu en admin sige god for den
- miscje
Hej. Jeg godkender også din ansøgning. Hop ind i spillet en lørdag eller søndag (i dag?) og bliv promoted efter en lille test.
You stay classy
- julemand101
Jeg har promoted ham.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.