Ban
- PeberHD
Ban
Hey er blevet banket. Jeg fortryder minehanlinger på serveren. Jeg har x-ray hacker og jeg skammer mig. Jeg synes det er en god server og i må undskylde at jeg snyd til oras. Stol på mig når jeg siger det er min sidste gang med x-ray. PLS unban mig lover at jeg aldrig vil hack igen . Håber i forstår min ansøgning Navn i spillet:I
Last edited by PeberHD on 18 May 2022, 18:28, edited 1 time in total.
- PeberHD
Unban ansøgning
Hey Crafters.
Jeg er blevet bannet bregrund af X-ray.
Jeg vil påstå at sige ja det har jeg og jeg fortryder det virkelig meget. Jeg har lært min lektie at hack er bare i sidste ende Ban.
Jeg er ked af det og håber virkelig i vil unbanne mig.
Jeg LOVER disse ting: Ingen x-ray mere. Ingen snyd. Jeg kan virkelig godt lide jeres server men jeg synes det blev lidt svært at finde Diamanter med tiden så jeg begyndte at snyde.
Jeg er ik glad for mine handlinger jeg vil ønske jeg kun skrue tiden tilbage.
er mit navn i spillet.
Jeg vil påstå at sige ja det har jeg og jeg fortryder det virkelig meget. Jeg har lært min lektie at hack er bare i sidste ende Ban.
Jeg LOVER disse ting: Ingen x-ray mere. Ingen snyd. Jeg kan virkelig godt lide jeres server men jeg synes det blev lidt svært at finde Diamanter med tiden så jeg begyndte at snyde.
er mit navn i spillet.
Last edited by PeberHD on 10 Jun 2022, 23:14, edited 1 time in total.
- JBTollak
- Administrator
Re: Unban ansøgning
PeberHD wrote:Hey Crafters.
EmilHHDK er mit navn i spillet.
Gamle navn: Im_Not_In_Vanish ændrede det fordi jeg fortrydte det jeg havde gjort.
KH Emil
Hej.
Jeg har læst din sag igennem, og kigget i chatloggen.
Først og fremmest, vil jeg sige at det ikke gavner din sag at lave 2 indlæg, hvor du beder om at blive unbannet.
Vi er trætte nok af at skulle bruge tid på at læse det ene af dit indlæg, og når vi skal bruge den tid 2 gange, er du allerede dårligt stillet fra start.
Du blev konfronteret med at bruge X-ray af Toeffe og FedderJr. og istedet for at indrømme at du snød, spildte du Moderatorernes tid med at lyve.
Her er et par udpluk fra chatloggen:
Code: Select all
Novus - 2020-04-20 18:02:42 - EmilHHDK - jeg lover jeg ikke x-rayer
Novus - 2020-04-20 18:03:57 - EmilHHDK - Jeg har ik x-ray har aldig haft det
Novus - 2020-04-20 18:04:48 - EmilHHDK - pls ik ban mig har ik x-ray og har aldig haft det
Novus - 2020-04-20 18:07:56 - EmilHHDK - jeg er en der spiller legit og har ik snydt bare tag de dias vis i vil har ik snydt
Novus - 2020-04-20 18:10:27 - EmilHHDK - jeg miner bare og prøver mig frem jeg har ik x-ray
Novus - 2020-04-20 18:11:49 - EmilHHDK - Kan jeg gå lover jeg ik hacker/har hackede
Du skriver at det blev lidt svært at finde diamanter med tiden.
Du blev Crafter kl. 16.06, og kl. 17.47 bliver du afsløret i at bruge X-ray.Jeg kan virkelig godt lide jeres server men jeg synes det blev lidt svært at finde Diamanter med tiden så jeg begyndte at snyde.
Så at du først satte X-ray på da du synes det var svært at finde diamanter, tror jeg er ENDNU en lodret løgn.
Du har haft X-ray installeret fra det øjeblik du loggede på serveren.
Det viser at du ikke er til at stole på.
Desuden er vi MEGET strenge, når det kommer til X-ray, og vi unbanner aldrig nogen som er blevet taget i dette på vores server.
Du kommer ikke ind igen, og du skal lade være med at skrive igen om du må få et unban.
Svaret vil være NEJ, hver gang. Lad være med at spilde vores tid.