ingen på serveren fortiden? tid til ny map?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
RMJ1984

ingen på serveren fortiden? tid til ny map?

Post by RMJ1984 »

Oi synes ikke rigtig jeg kan se nogle folk på serveren.

Måske er det tid til ny map ? hehe, hvis der alligevel er ingen som spiller ? :P
bobiboblolo

Re: ingen på serveren fortiden? tid til ny map?

Post by bobiboblolo »

Det vil jeg personligt ikke synes om, synes hellere vi skulle slække lidt på optagelses kravene igen.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg kunne forstå hvis det var alm. brugere der ikke kan forstå hvad der sker men det overrasker mig meget at admins ikke aner hvorfor der er mangel på folk på serveren. Årsagen er overhovedet ikke at vi skal bruge nyt map eller at vores adgangskrav er for strenge. Problemet er langt mere enkelt end det nemlig at xcanner ikke har været tilstede i meget lang tid og har efterladt systemet i en meget træls tilstand. Efter en installation af et nyt gruppesystem har alle admins mistet muligheden for at promote folk på serveren og vi kan derfor ikke lukke nye brugere ind uanset hvor meget vi end vil gøre det. Xcanner har givet mig adgang til serveren men jeg kan ikke styre Minecraft delen af serveren uden nogle detaljer som stadig ikke er ordet. Jeg har haft sendt 2 mail til xcanner og han har ikke svaret på nogen af dem. Det eneste jeg kan sige er at han loggede meget kort på hans Google Chat i går men jeg nåede ikke engang at sige hej.

Som det ser ud lige nu så må vi alle bare afvente hvornår xcanner igen får tid til at se på crafters.dk.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

ARRRRGGGHHH Jeg mangler en buildpermit, jeg er ved at være skør at at rende rundt og glo som en turist.

Men pænt fede ting i har lavet indtil nu :-)
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Jeg er bare blevet lidt træt af kun at bygge og sådan. der er mange fede mods som nok aldrig kommer på serveren, så jeg er gået over til andre servere og jeg arbejder selv på at få en op til mig og mine venner.

Jeg syntes at en hel det af det sjove forsvinder ved minecraft når der ikke er mobs på.
Og serveren er også for begrenset for at undgå greif! Jeg savner ild, og lava... Men folk er ikke kloge nok til at kunne styrer det. Jeg leder efter en Billig Server Host, så vil jeg lave min egen server til mig og mine venner. så jeg faktisk kan komme igang med at spille mincraft igen...
Skriv hvis i kender nogle gode steder ;)

/Casper
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Hmm det er sku noget skidt vi ikke kan promote :S

Mon vi kan få en anden nød server op så hvor vi kan spille på.

Jo men fede ting kan jo bygges igen, det er lidt som lego af og til må man rydde skidtet. elsker at bygge. problemet er bare på vores map, det er umuligt at komme rundt til andre :S kan ikke engang finde mit eget sted efter /home blev reset.
Brammer

Post by Brammer »

Jeg vile meget gerne spille på crafters, men kan ike blive premoted ennu s; sååå.. :/
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg kan måske i weekenden se på om jeg kan promote folk af bagvejen. Det er dog ikke et projekt jeg tror meget på.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Troede faktisk at i kunne promote igen.
Image
atlem

Post by atlem »

tobad your server is falling atm, it was a great server
Post Reply