Kort sagt så fungerer alt nu igen som det skal. Det er lykkedes mig at komme ind til den terminal som xcanner bruger til at styre Minecraft serveren og jeg kan derfor nu lukke den ned hvilket i sidste ende betyder at jeg kan konfigurere de forskellige plugins uden risiko for at ødelægge mappet. Jeg har derfor opgraderet GroupManager og fået fikset således at admins kan promote (og demote) folk på serveren igen.
Takket være forsøgekaninerne Pars og Toftpower så har jeg fået testet mine nye konfigurationer og det lader til at alt virker som det plejer. Jeg har ikke mere tid i denne weekend til at se på flere features til serveren som fx mobs og ny bukkit men håber at kunne afsætte lidt tid i næste weekend til det.
Så konklusionen er at Crafters.dk kører igen og vi bør alle i fællesskab forsøge at få det til at køre igen. Jeg skal lige tage en snak med de andre admins men jeg håber vi kan blive enige om at vi lukke folk ind dagligt i en periode således vi kan få nogle nye brugere ind på serveren.
Crafters.dk har måske været lidt dødt men skal vi ikke allesammen i fællesskab forsøge at få det op og køre igen.