unban pls

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
_sebastiansbt_

unban pls

Post by _sebastiansbt_ »

Så jeg blev baned for at xray 53 diamonds og jeg kan ikke huske hvor maget iron og det var virkligt dumt og det er næsten lige maget at jeg gør det her fordi at der bliver sagdt nej anyway men jeg vil bare sig hvorfår jeg gjorde det jeg minede diamonds så jeg kunne sælge det for 100 bobs per dia i min store og iron er iron jeg vil gerne betal det tilbage og jeg vil blive unbaned lige maget hvad så det betyder at vis jeg skal mine 10000 sten med mine hænder vil jeg gøre det vis jeg skal vente 3 månder vil jeg gøre det men det er jo en perma ban fordi xray jeg ønsker bare at jeg kunne få en til chance til at gøre det godt igen :( _sebastiansbt_
Relgus

Re: unban pls

Post by Relgus »

_sebastiansbt_ wrote: 07 Aug 2020, 20:43 Så jeg blev baned for at xray 53 diamonds og jeg kan ikke huske hvor maget iron og det var virkligt dumt og det er næsten lige maget at jeg gør det her fordi at der bliver sagdt nej anyway men jeg vil bare sig hvorfår jeg gjorde det jeg minede diamonds så jeg kunne sælge det for 100 bobs per dia i min store og iron er iron jeg vil gerne betal det tilbage og jeg vil blive unbaned lige maget hvad så det betyder at vis jeg skal mine 10000 sten med mine hænder vil jeg gøre det vis jeg skal vente 3 månder vil jeg gøre det men det er jo en perma ban fordi xray jeg ønsker bare at jeg kunne få en til chance til at gøre det godt igen :( _sebastiansbt_
Hej Sebastian.

Som du selv siger var det virkeligt dumt at vælge at bruge X-Ray. Straffen er den sammen som alle andre har fået igennem tiden et permanent ban fra Crafters.dk. Der er ingen vej uden om dette permanente ban.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply