ChunkySooy, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: Mikkel
Minecraft navn: ChunkySooy
Alder: 15
Fandt Crafters.dk: Jeg hørte det var poggers fra en ven
Venner på Crafters.dk: Livsis, tror jeg.
Lidt om mig:
Jo, mit navn er Mikkel. Jeg er forholdsvis ny til Minecraft. I hvert i forhold til PC-versionen. Jeg er for det meste en bygger frem for en kæmper, hvis det er en kvalitet. Jeg har desværre ikke spillet i så lang tid, men det her virker som en god mulighed for at komme i gang igen.
ChunkySooy wrote: ↑29 Dec 2020, 01:50ChunkySooy, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Lidt om mig:
Jo, mit navn er Mikkel. Jeg er forholdsvis ny til Minecraft. I hvert i forhold til PC-versionen. Jeg er for det meste en bygger frem for en kæmper, hvis det er en kvalitet. Jeg har desværre ikke spillet i så lang tid, men det her virker som en god mulighed for at komme i gang igen.
Læst og forstået reglerne: Ja
Fin ansøgning, find en rød eller blå på serveren for at blive Crafter.
ChunkySooy wrote: ↑29 Dec 2020, 01:50ChunkySooy, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Lidt om mig:
Læst og forstået reglerne: Ja
Fin ansøgning, find en rød eller blå på serveren for at blive Crafter.