ansøgning :-)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
CurzeSFJ
Posts: 1
Joined: 05 Apr 2011, 16:27

ansøgning :-)

Post by CurzeSFJ »

Navn: Simon

Minecraft Navn: CurzeSFJ

Alder: 15

Sted: Farum, Danmark

Interesser: computer, spil, minecraft, programmering

Minecraft erfaring: Har spillet på MANGE forskellige servere, og har været staff på en stor MC server, som desværre lukkede ned, har spillet Minecraft i ca. ½år, jeg syntes spillet er vildt fedt, og man kan bruge sin kreativitet til at skabe bygninger, fly, både, alt hvad man egentligt har lyst til! Der er jo ingen grænser i MC. Det hele startede med at jeg tog hjem til en af mine venner for at høre om vi skulle game, da jeg kom hjem til ham sad han og spillede det her vildt underlige pixel spil, jeg fattede nada, så han sagde jeg skulle prøve det, efter noget tid havde vi lavet et rimelig fedt hus, og jeg syntes det var et fedt spil, nemlig fordi at man kan lave hvad man har lyst til :-)

Venner på serveren? Nej, kender desværre ikke nogen endnu :-)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil vildt gerne joine jeres server, fordi at den ser super interessant ud. Jeg kan godt lide at bygge ekstreme ting, som kæmpe hoteller, public mines, undervands byer, kæmpe pyramider :-)

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har :-)
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning :-)

Post by miscje »

Hej. Det er en rigtig fin ansøgning, og jeg godkender den selvfølgelig. Hop ind en dag og find en admin, der kan hjælpe dig videre i forløbet.
You stay classy
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: ansøgning :-)

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply