hej med jer
- Samcro04
hej med jer
nu prøver jeg igen skrev en før 2 år siden (samcro04) men nok om det Jeg hedder Mike hedder nu Derek_17 inde på servern jeg er 17 år gammel har være på crafters siden 2018 syntes altid jeg har haft gode samtaler med folk fra staff teamet og vil gerne kunne hjælpe mere som give nye crafters rank og jeg har selv været normal spiller og ved godt vis men skal bruge en mod og de ik er på så er det lidt nedren når der ik er staff på så vil geren prøve og være på så meget som mulight Jeg har selv meget erfaring som staff fra små minecraft serverer så nu vil jeg gerne prøve noget større server og håber at after den tid siden sidste ansøging at der måske er en chance for jeg kan prøve det Jeg har læst og forstået, at en temp mod stilling kun er for en måned. Men håber jeg kan imoponere og forhåbentlig blive en fast del af teamet
- Relgus
Re: hej med jer
Tak for din ansøgning.Samcro04 wrote: ↑19 Jul 2021, 00:53 nu prøver jeg igen skrev en før 2 år siden (samcro04) men nok om det Jeg hedder Mike hedder nu Derek_17 inde på servern jeg er 17 år gammel har være på crafters siden 2018 syntes altid jeg har haft gode samtaler med folk fra staff teamet og vil gerne kunne hjælpe mere som give nye crafters rank og jeg har selv været normal spiller og ved godt vis men skal bruge en mod og de ik er på så er det lidt nedren når der ik er staff på så vil geren prøve og være på så meget som mulight Jeg har selv meget erfaring som staff fra små minecraft serverer så nu vil jeg gerne prøve noget større server og håber at after den tid siden sidste ansøging at der måske er en chance for jeg kan prøve det Jeg har læst og forstået, at en temp mod stilling kun er for en måned. Men håber jeg kan imoponere og forhåbentlig blive en fast del af teamet
Vi kigger på den, og vender tilbage med et svar til dig, når vi er nået til en beslutning.
Der bliver svaret her i tråden.
-Relgus
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
Re: hej med jer
Hej Derek_17Samcro04 wrote: ↑19 Jul 2021, 00:53 nu prøver jeg igen skrev en før 2 år siden (samcro04) men nok om det Jeg hedder Mike hedder nu Derek_17 inde på servern jeg er 17 år gammel har være på crafters siden 2018 syntes altid jeg har haft gode samtaler med folk fra staff teamet og vil gerne kunne hjælpe mere som give nye crafters rank og jeg har selv været normal spiller og ved godt vis men skal bruge en mod og de ik er på så er det lidt nedren når der ik er staff på så vil geren prøve og være på så meget som mulight Jeg har selv meget erfaring som staff fra små minecraft serverer så nu vil jeg gerne prøve noget større server og håber at after den tid siden sidste ansøging at der måske er en chance for jeg kan prøve det Jeg har læst og forstået, at en temp mod stilling kun er for en måned. Men håber jeg kan imoponere og forhåbentlig blive en fast del af teamet
Vi takker for din ansøgning. Men vi har valgt at afvise den. Grundet dine online tider, samt tidligere sager du har. Skulle du vælge at ansøge igen ser vi meget gerne en ny ansøgning.
-Relgus.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3