The Word of Notch!

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
CptTomatoKing

The Word of Notch!

Post by CptTomatoKing »

Notch har skrævet at:
Minecraft vel blive udgivet den 11/11/11
Achievements og Statistics kommer i version 1.5 som kommer i næste uge udover det vel der også blive tilføjet vejr (fx. regn og snevejr)
Dette mod kommer med i spille (men ikke i 1.5)

Læs det hele
To mine, or not to mine...
miscje

Re: The Word of Notch!

Post by miscje »

Pretty sweet! Jeg glæder mig specielt meget til achievements og statistics. Hvis der bliver tilføjet et økonomi-system så man kan sælge/købe ting, kommer jeg helt op og ringe. :)
You stay classy
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Tror ikke at du skal forvente at der kommer et økonomisystem.. Det vel jo også fjerne idé med mods hvis sådan noget bliver en del af spillet

Jeg ved ikke rigtigt om jeg glæder mig til achievements og det da man ikke kan bruge det til noget :( Det ville være bedre hvis de lavede en ny blok eller sådan noget :P
Men jeg glæder lig til at der kommer vejr.. så der ikke altid bare er sol og blå himmel :D
To mine, or not to mine...
miscje

Post by miscje »

Jeg regner heller ikke med, at der kommer et økonomisystem, men synes det kunne være fedt. Jeg er bestemt ikke enig i, at det fjerner idéen med mods, da disse jo er meget mere end blot det. Jeg kan da i hvert fald komme i tanke om de første 20 ting mods kunne tilføje spillet.

Mht. achievements synes jeg det giver spillerne nogle flere mål at stræbe efter - det tilføjer spillet endnu en dimension vil jeg næsten vove at påstå. Men nu må vi lige se hvordan det ender med at se ud.
You stay classy
Post Reply