unban kriller2022

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
kriller2022

unban kriller2022

Post by kriller2022 »

hej crafters.dk jeg siger undskyld for min fejl jeg vil gerne skaffe jernet tilbage og give lidt extra jeg kan ikke finde nogen gode servers så jeg vil grene undskylde hilsen kriller2022
FedeAnderzen

Re: unban kriller2022

Post by FedeAnderzen »

kriller2022 wrote: 11 Jul 2022, 16:59 hej crafters.dk jeg siger undskyld for min fejl jeg vil gerne skaffe jernet tilbage og give lidt extra jeg kan ikke finde nogen gode servers så jeg vil grene undskylde hilsen kriller2022
Vi tager en snak om din sag på næste møde som er den 24 juli, det er lige midt i ferien, så måske bliver det senere.

Du skal dog ikke få for store forhåbninger, jeg brugte en hel aften på at skælde dig ud og fortælle dig hvad der var ok og ikke ok og jeg er ikke helt overbevist om at du overhovedet forstår hvad du har lavet der er forkert på serveren....

Når vi har talt om sagen svarer vi her i tråden, indtil da så vent og skam dig.
Image
FedeAnderzen

Re: unban kriller2022

Post by FedeAnderzen »

Vi har talt om din sag på vores møde og er enige om at din opførsel på Crafters er så langt fra det vi vil acceptere.

Før du evt. kan få endnu en chance på serveren skal du blive meget mere moden og have meget større respekt for regler og serverens autoriteter.

Du kan prøve igen om et par år
Image
Post Reply