unban af Thepiercer_

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Thepiercer_

unban af Thepiercer_

Post by Thepiercer_ »

Jeg kendte ikke rigtig til denne server, før jeg fik fortalt om den af en af mine venner. Da jeg prøver at logge ind ser jeg at jeg er bannet for umoden chat. Jeg havde lånt min account væk til en jeg kender, som jeg kan se han har skrevet nogle upassende ord. Jeg har fået hjælp af ninjastick til at lave denne klage over ban.

Jeg har læst reglerne og forstår godt at man ikke skal låne sin account væk.
Jeg vil meget gerne be om et unban hvis det er muligt.
Gylp

Re: unban af Thepiercer_

Post by Gylp »

Thepiercer_ wrote: 12 Jul 2022, 18:40 Jeg kendte ikke rigtig til denne server, før jeg fik fortalt om den af en af mine venner. Da jeg prøver at logge ind ser jeg at jeg er bannet for umoden chat. Jeg havde lånt min account væk til en jeg kender, som jeg kan se han har skrevet nogle upassende ord. Jeg har fået hjælp af ninjastick til at lave denne klage over ban.

Hej Piercer_ Jeg har kigget ind i din sag og mener at du fortjener en anden chance igen. Du er velkommen på crafters igen, glæder mig til at se dig på serveren igen

- Gylp
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Gylp

Re: unban af Thepiercer_

Post by Gylp »

Gylp wrote: 12 Jul 2022, 18:51
Thepiercer_ wrote: 12 Jul 2022, 18:40 Jeg kendte ikke rigtig til denne server, før jeg fik fortalt om den af en af mine venner. Da jeg prøver at logge ind ser jeg at jeg er bannet for umoden chat. Jeg havde lånt min account væk til en jeg kender, som jeg kan se han har skrevet nogle upassende ord. Jeg har fået hjælp af ninjastick til at lave denne klage over ban.

Hej Piercer_ Jeg har kigget ind i din sag og mener at du fortjener en anden chance igen. Du er velkommen på crafters igen, glæder mig til at se dig på serveren igen

- Gylp
Update på din sag grundet, at vi ikke kan finde din ansøgning og er lidt uklar over hvem der har spillet/spiller på din profil er du demoted. Find en med et blåt eller rødt navn på sereveren og så tager vi en regltest og opretter en ansøgning med dig :)
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Post Reply