Discreatz's ansøgning.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Discreatz

Discreatz's ansøgning.

Post by Discreatz »

Dit Navn: Christian Skovgaard.

Dit Minecraft Navn: Discreatz.

Alder: Jeg er 17, og fylder 18 d. 4 januar.

Sted: Jeg bor sådan set 2 steder: Aalborg og Klarup(en lille by udenfor Aalborg). Dette er pga. mine forældrer er skilt.

Interesser: For tiden går jeg meget op i Aggressive Inline (se en lille hurtig video her). Der udover er jeg begyndt på Minecraft for et lille måneds siden. Så en af mine venner spille det, og købte da spillet da jeg fandt et spændende. ;)
Der udover er jeg igang med en uddannelse til web-intregratorAalborg Tech College(som det så fint hedder >_>), da jeg finder internettet og hjemmesider generalt, meget spændende. Jeg arbejder også ved siden af, i Harald Nyborg. Man skal jo også tjene lidt til festerne i weekenden ;)

Minecraft erfaring: For er forholdsvis ny til Minecraft, hvis man samligner mig med nogle andre, men kender dog 95% af spillet, hvis jeg selv skal sige det.
Jeg har dog spillet ca. 5 timer online, på en server som min fætter satte op. Men da han ikke har tid, spiller jeg kun single player.

Venner på serveren? Jeg har ingen lige pt. men håber dog stærkt på at få nogle. :roll:

Hvorfor vil du joine vores server: Jamen jeg vil gerne lære mere om online delen af Minecraft, da det simpelthen blev for kedeligt at spille Single Player. Jeg tror det er sjovere og mere spændene at spille med andre. Jeg vil ikke kunne love at jeg kan bygge store og flotte bygninger, men håber dog stærkt på at kunne lære det. :)
Da jeg er igang med en web-integrator uddannelse, betyder det at jeg skal være rimelig creativ, hvilket jeg håber på at kunne tage med på denne server.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst dem, og syntes de er udemærket.
"Sanity? Sorry, but I don't remember having such a useless thing in the first place."
Pars

Re: Discreatz's ansøgning.

Post by Pars »

Super god ansøgning, den er godkendt
Rekalty

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Genoptaget og godkendt. Kom ind på serveren og tag en test.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply