Ansøgning

Ansøgninger fra spillere der har været Temp-Moderatorer på serveren.
Post Reply
User avatar
Ludvigsen2004
Posts: 84
Joined: 30 Oct 2022, 02:04

Ansøgning

Post by Ludvigsen2004 »

Jeg hedder Ludvigsen2004.
Jeg startede med at spille Minecraft i 2012, og begyndte at spille på computer i 2018, i alle årene har jeg elsket at bygge, og i juli 2022 kom jeg ind på serveren hvor det var mugligt, og jeg blev mødt af en masse glade spiller, som havde samme interesser som mig.

Gylp forslog at jeg skulle over veje at ansøge som Temp-mod og har jeg så valgt at gøre.

Jeg er leder af Inka landet inde på Tertius, sammen med K_skov.
Jeg kan godt lide at lærer nye, og finder hurtigt ud af ting så som kommandoer.

Jeg kan godt lide at hjælpe de nye spiller med reglerne eller andre spørgsmål som de måske kunne have angående serveren. Og det er derfor jeg ansøger som Temp-mod for at kunne hjælpe mere til.

Jeg er god sprogligt og kan stave og formulere mig ordenligt så spillerne kan forstå mig, jeg er høfligt og meget toldmodig med andre spiller. Jeg er tidliger gymnastik træner så jeg er god til at håndtere konflikter mellem spillere.

Jeg håber at jeg bliver valgt som Temp-mod, så jeg kan vise hvad jeg kan biddrage med til serveren.
Jeg håber også på sigt at mit biddrag er nok til at blive moderator.

Med venlige hilsner
Ludvigsen2004.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Ludvigsen2004 wrote: 16 Nov 2022, 21:21 Jeg hedder Ludvigsen2004.
Jeg startede med at spille Minecraft i 2012, og begyndte at spille på computer i 2018, i alle årene har jeg elsket at bygge, og i juli 2022 kom jeg ind på serveren hvor det var mugligt, og jeg blev mødt af en masse glade spiller, som havde samme interesser som mig.

Gylp forslog at jeg skulle over veje at ansøge som Temp-mod og har jeg så valgt at gøre.

Jeg er leder af Inka landet inde på Tertius, sammen med K_skov.
Jeg kan godt lide at lærer nye, og finder hurtigt ud af ting så som kommandoer.

Jeg kan godt lide at hjælpe de nye spiller med reglerne eller andre spørgsmål som de måske kunne have angående serveren. Og det er derfor jeg ansøger som Temp-mod for at kunne hjælpe mere til.

Jeg er god sprogligt og kan stave og formulere mig ordenligt så spillerne kan forstå mig, jeg er høfligt og meget toldmodig med andre spiller. Jeg er tidliger gymnastik træner så jeg er god til at håndtere konflikter mellem spillere.

Jeg håber at jeg bliver valgt som Temp-mod, så jeg kan vise hvad jeg kan biddrage med til serveren.
Jeg håber også på sigt at mit biddrag er nok til at blive moderator.

Med venlige hilsner
Ludvigsen2004.
Tak for din ansøgning.

Vi kigger på den, og vender tilbage med et svar til dig, når vi er nået til en beslutning.

Der bliver svaret her i tråden.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: Ansøgning

Post by Gylp »

Ninjastick wrote: 17 Nov 2022, 18:12
Ludvigsen2004 wrote: 16 Nov 2022, 21:21 Jeg hedder Ludvigsen2004.
Jeg startede med at spille Minecraft i 2012, og begyndte at spille på computer i 2018, i alle årene har jeg elsket at bygge, og i juli 2022 kom jeg ind på serveren hvor det var mugligt, og jeg blev mødt af en masse glade spiller, som havde samme interesser som mig.

Gylp forslog at jeg skulle over veje at ansøge som Temp-mod og har jeg så valgt at gøre.

Jeg er leder af Inka landet inde på Tertius, sammen med K_skov.
Jeg kan godt lide at lærer nye, og finder hurtigt ud af ting så som kommandoer.

Jeg kan godt lide at hjælpe de nye spiller med reglerne eller andre spørgsmål som de måske kunne have angående serveren. Og det er derfor jeg ansøger som Temp-mod for at kunne hjælpe mere til.

Jeg er god sprogligt og kan stave og formulere mig ordenligt så spillerne kan forstå mig, jeg er høfligt og meget toldmodig med andre spiller. Jeg er tidliger gymnastik træner så jeg er god til at håndtere konflikter mellem spillere.

Jeg håber at jeg bliver valgt som Temp-mod, så jeg kan vise hvad jeg kan biddrage med til serveren.
Jeg håber også på sigt at mit biddrag er nok til at blive moderator.

Med venlige hilsner
Ludvigsen2004.
Tak for din ansøgning.

Vi kigger på den, og vender tilbage med et svar til dig, når vi er nået til en beslutning.

Der bliver svaret her i tråden.
Velkomen til holdet! Du får 1 måned som temp-moderator
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Post Reply