xxjoniasxx

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
xxjoniasxx
Posts: 1
Joined: 01 May 2011, 03:57

xxjoniasxx

Post by xxjoniasxx »

Dit Navn: Jonas

Dit Minecraft Navn: xxjoniasxx

Alder: 15

Sted: Nordjylland, Skagen

Interesser: Meget minecraft :p. Men springgymnastik, fodbold og generalt bare sport. Osse andre spil som portal 1 og 2.

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft 2 måneder efter at det udkom, så har spillet i langtid. Jeg spillede mest classic i starten, havde min egen classic server, der var rimelig populær med 10-15 personer hele tiden. Lidt inden beta kom ud begyndte jeg at spille multiplayer med nogle venner, det var osse mig der ejede serveren der. Brugte bukkit så ved meget om mods og plugins. Jeg kan bedst lide at lave store underjordiske ting, også bygge store bygninger ovenpå.

Venner på serveren? Nej dog ikke endnu, men håber på at få :)

Hvorfor vil du joine vores server: Den server jeg spillede på med mine venner er nede, blev træt af at opdattere den hele tiden, ville hellere spille :). Så derfor ville det her være perfekt. Som sagt ovenover, kan jeg godt lide at bygge store ting som, underjordiske farme og store bygninger:). Er den flink person og osse sjov, og håber at få en sjov tid:).

Har du læst og forstået reglerne? Ja da, men har et spørgsmål, (kan ikke helt huske om det stod der) må man bruge Zombe mod pack, bruger kun flying. Hvis man ikke må gør jeg det selvfølgelig ikke :).
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: xxjoniasxx

Post by miscje »

Hej, det er en fin ansøgning, så jeg godkender den. Hop ind på serveren og fang en admin.
PS: Du må ikke bruge nogen af Zombe's mods. :)
You stay classy
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: xxjoniasxx

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply