Hrobrine...

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Gulerod

Re: Hrobrine...

Post by Gulerod »

lol kirk ;-)

Skulle bare lige hører.. men ja det er så mig der er tabt kan jeg se.. et eller andet fake boogie wookie..

Thats about it.. Tid til arbejde.
miscje

Post by miscje »

xcanner wrote:Har flere gange set en "anden" spiller på serveren sent natten og når jeg laver /who eller kigger i server logs, er jeg den eneste på serveren....
Arhhh... :? Næste gang må du tage et screenshot, X. Jeg tror stadig ikke på det. I hvert fald ikke før jeg har set "det". Men det er en meget sjovt idé.
You stay classy
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

miscje wrote:Du er sød Marcus. ;)
SØD!? Jeg mener det komplet alvorligt!!
(y)
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Ikke for at ødelægge jeres lille leg af men, med alle dem der tror på det bliver jeg nød til det :) I mine øjne, Julemanden kan ændre sit navn, Så i chatten og i kill messages, står der Herobrine, Aldoalex3s_mor (var min ide), ja... alt du kan finde på :) Det er sådan det er sket. Markus, Miscje :) det er fake :) siger ikke at Herobrine ikke rigtig findes, men denne gang var skam fake :) Hvis i ikke tror mig kan i prøve at PM julemand101 ingame, (nær herobrine kommer næste gang) så står der "you->~Herobrine"... Og jeg tror skal heller ikke på det :) Det at der står i update-tingen at han er fjernet, betyder ikke at han har været der (siger ikke at det ikke er det) men at Notch har lidt humor :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Xuno

Post by Xuno »

Casper98dk wrote:Ikke for at ødelægge jeres lille leg af men, med alle dem der tror på det bliver jeg nød til det :) I mine øjne, Julemanden kan ændre sit navn, Så i chatten og i kill messages, står der Herobrine, Aldoalex3s_mor (var min ide), ja... alt du kan finde på :) Det er sådan det er sket. Markus, Miscje :) det er fake :) siger ikke at Herobrine ikke rigtig findes, men denne gang var skam fake :) Hvis i ikke tror mig kan i prøve at PM julemand101 ingame, (nær herobrine kommer næste gang) så står der "you->~Herobrine"... Og jeg tror skal heller ikke på det :) Det at der står i update-tingen at han er fjernet, betyder ikke at han har været der (siger ikke at det ikke er det) men at Notch har lidt humor :)
Det er faktisk ikke sådan det er sket, admins har ikke haft noget med det at gøre. Ja, Jule og Xcanner kan gøre nogle ting, men de har ikke haft noget med episoderne i går at gøre, i hvertfald ikke de episoder jeg var med i :)
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Oka... dem hvor de snakkede havde de MEGET med at gøre... ved ikke med det med kill thingys
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Rabjerg

Post by Rabjerg »

Herobrine eksistere ikke, og har aldrig gjord.
Men af en eller anden grund er det lykkedes Notch at trolle små 3.000.000 minecraft spillere (og nok flere hvis man regner pirater med).
Igen, har aldrig eksisteret, og kommer aldrig til det.
En myte som burde være aflivet for længst. :|
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg har ikke haft noget med denne episode at gøre og xcanner benægter det også. Men det er op til jer om i vil tro på os men vil i være så venlige at stille op i en lige linje dem der ikke tror på os så vi nemt kan give jer en passende straf for ulydighed og manglende respekt. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Rabjerg wrote:Herobrine eksistere ikke, og har aldrig gjord.
Men af en eller anden grund er det lykkedes Notch at trolle små 3.000.000 minecraft spillere (og nok flere hvis man regner pirater med).
Igen, har aldrig eksisteret, og kommer aldrig til det.
En myte som burde være aflivet for længst. :|

Notch har aldrig sagt han eksistere kun det modsatte, men han har godt nok skrevet "Removed Herobrine"
Image
Rabjerg

Post by Rabjerg »

"Removed herobrine" Skrev han fordi han var træt af at høre på at der var nogle "der så herobrine".
I et forsøg på at give minecraftforums.net's admins noget at refere til når folk snakkede om en lalled myte.

Btw, herobrine skulle være død for længst.

Image

Det er ligesom når folk kommer og påstår at glas faktisk er "flydene" fordi gamle glasplader/vinduer ofte er tykkere i bunden.
Misinformation, myter, humbug, snyd, svindel, misledene.... alle der tror på herobrine og vidergiver denne falske historie skulle stille sig op på en lige linie, for at man nemmere kunne skyde dem.
Post Reply