Skulle bare lige hører.. men ja det er så mig der er tabt kan jeg se.. et eller andet fake boogie wookie..
Thats about it.. Tid til arbejde.
Arhhh...xcanner wrote:Har flere gange set en "anden" spiller på serveren sent natten og når jeg laver /who eller kigger i server logs, er jeg den eneste på serveren....
Det er faktisk ikke sådan det er sket, admins har ikke haft noget med det at gøre. Ja, Jule og Xcanner kan gøre nogle ting, men de har ikke haft noget med episoderne i går at gøre, i hvertfald ikke de episoder jeg var med iCasper98dk wrote:Ikke for at ødelægge jeres lille leg af men, med alle dem der tror på det bliver jeg nød til detI mine øjne, Julemanden kan ændre sit navn, Så i chatten og i kill messages, står der Herobrine, Aldoalex3s_mor (var min ide), ja... alt du kan finde på
Det er sådan det er sket. Markus, Miscje
det er fake
siger ikke at Herobrine ikke rigtig findes, men denne gang var skam fake
Hvis i ikke tror mig kan i prøve at PM julemand101 ingame, (nær herobrine kommer næste gang) så står der "you->~Herobrine"... Og jeg tror skal heller ikke på det
Det at der står i update-tingen at han er fjernet, betyder ikke at han har været der (siger ikke at det ikke er det) men at Notch har lidt humor
Rabjerg wrote:Herobrine eksistere ikke, og har aldrig gjord.
Men af en eller anden grund er det lykkedes Notch at trolle små 3.000.000 minecraft spillere (og nok flere hvis man regner pirater med).
Igen, har aldrig eksisteret, og kommer aldrig til det.
En myte som burde være aflivet for længst.