Herro, umodenhed
- julemand101
Re: Herro, umodenhed
Der er en grund til vi af mange betragtes som den bedste danske Minecraft server og det er selvom vi ikke har som formål at tiltrække nye brugere men blot forsøge at gøre det til et rart sted at være.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- klaske
Jammen tillykke, så kan du krydse den af på listen også... >.< /facepalmiPyroNinja wrote:Jeg bruger ikke prettyboyz som en måde at være sjov. Jeg brugte det fordi at jeg ikke må bande. Der var en der sagde at jeg ikke måtte bruge det på ham og det accepterede jeg.
Jeg er godt klar over at jeg nok ikke kommer ind på crafters igen men jeg synes alligevel lige i skal vide:
Ud af de 23 server jeg er bannet fra er kun en umodenhed. Og det er jeres.
- iPyroNinja
Det er i da uden tvivl også.julemand101 wrote:Der er en grund til vi af mange betragtes som den bedste danske Minecraft server og det er selvom vi ikke har som formål at tiltrække nye brugere men blot forsøge at gøre det til et rart sted at være.
Men forstår dog ikke helt hvorfor det er ubehageligt når der er en der skriver lidt mere end de andre
Hvad er der galt med det. Alle de andre servere har været pga dårlige admins og forsvarelse af andre der var uskyldige i tilfælde blev jeg bannet fordi de troede jeg forsvarede dem pga jeg var "medskyldig"klaske wrote:Jammen tillykke, så kan du krydse den af på listen også... >.< /facepalmiPyroNinja wrote:Jeg bruger ikke prettyboyz som en måde at være sjov. Jeg brugte det fordi at jeg ikke må bande. Der var en der sagde at jeg ikke måtte bruge det på ham og det accepterede jeg.
Jeg er godt klar over at jeg nok ikke kommer ind på crafters igen men jeg synes alligevel lige i skal vide:
Ud af de 23 server jeg er bannet fra er kun en umodenhed. Og det er jeres.
De 22 andre havde bare et andet syn på chatten og det har nærmest alle de servere jeg har spillet på haft. Jeg har bare skulle vende mig til crafters. Og det gik tydeligvis ikke hurtigt nok. Og det viste mig vejen til point of no return
Det har været hyggeligt at spille med jer!
- iPyroNinja
Og så lige en sidste ting jeg ikke fik spurgt om inden
Er det her permanent? Jeg er lidt usikker ?.?
- julemand101
Er det ikke ligemeget? Du skrev jo selv følgende:iPyroNinja wrote:Og så lige en sidste ting jeg ikke fik spurgt om inden
Det her er min begrundelse for ikke at blive bannet. chancen for det er nok omkring 1% og jeg regner ikke med at spille på crafters igen... overhovedet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- iPyroNinja
Jeg ved ikke om du er blevet bannet fra en god server før, men man er oftest oppe at køre derefter.
Du sagde jo selv
TheoryCraft (http://theorycraft.wikiforum.net/) og jeres.
TheoryCraft er nok den bedste jeg har spillet på overhovedet. Den er stoppet nu. ingen ved rigtig hvorfor.
Jeg har selv spildt min chance fordi jeg ikke fik vendt mig til jeres regler hurtigt nok
Du sagde jo selv
Jeg regner ikke med at spille igen, men jeg må da stadig have håb. Har kun spillet på 2 rigtig gode server (sådan virkelig gode)julemand101 wrote:Der er en grund til vi af mange betragtes som den bedste danske Minecraft server og det er selvom vi ikke har som formål at tiltrække nye brugere men blot forsøge at gøre det til et rart sted at være.
TheoryCraft (http://theorycraft.wikiforum.net/) og jeres.
TheoryCraft er nok den bedste jeg har spillet på overhovedet. Den er stoppet nu. ingen ved rigtig hvorfor.
Jeg har selv spildt min chance fordi jeg ikke fik vendt mig til jeres regler hurtigt nok
- julemand101
Og som jeg har skrevet før er det xcanner der skal vurdere din straf og værd glad for det ikke er mig der skal vurdere dig.
- iPyroNinja
Jeg er tålmodig, lige nu prøver jeg bare at forklare min sag. I know i did stuff wrong. Jeg skulle bare vende mig til den nye måde at spille på en server som sagt ^_^
- solaii
Bannet fra 23 servere? WOW
- iPyroNinja
Nu skal du ikke få de forkerte billeder hr...solaii wrote:Bannet fra 23 servere? WOW
INGEN af dem var fordi jeg gjorde noget forkert. Det var enten admins der bare bannede, forsvarelse af uskyldige, en enkelt situation hvor en admin synes jeg kopierede hans hus og en hvor der ikke var plads til en admins ven og så var jeg offeret
Og så selfølgelig i dag med crafters syn på chatten