Herro, umodenhed

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
xcanner

Re: Herro, umodenhed

Post by xcanner »

ipyroninja, du kan komme ind på serveren om 1 uge præcist. Så har du muligheden for at "justere dig til chatten" og bevise at du godt kan være en del af crafters.dk
It's all about the community
solaii

Post by solaii »

Jeg har ingen onde tanker bag kommentaren, jeg har bare ikke selv været længere ude end crafters og små LAN servere, så synes bare det var en del. :D
iPyroNinja

Post by iPyroNinja »

xcanner wrote:ipyroninja, du kan komme ind på serveren om 1 uge præcist. Så har du muligheden for at "justere dig til chatten" og bevise at du godt kan være en del af crafters.dk
Tak, jeg skal nok forbedre mig i brug af chatten. Men jeg må stadig godt skrive i chatten ikke?
Fordi min mic virker ikke :S
solaii wrote:Jeg har ingen onde tanker bag kommentaren, jeg har bare ikke selv været længere ude end crafters og små LAN servere, så synes bare det var en del. :D
Jamen så skal du passe på hvilke servere du går ind på. Mange mindre servere har ofte en meget åben regel for chatten hvilket vil sige at du nemt bliver svinet til. Det kan du se på min måde at chatte på. Og der skal der enten ikke meget til for at blive bannet eller også så kan næsten ingenting gøre det.
julemand101

Post by julemand101 »

Tak, jeg skal nok forbedre mig i brug af chatten. Men jeg må stadig godt skrive i chatten ikke?
Alle må bruge chatten men tænk over hvad du skriver og lad vær med at skrive noget bare for at skrive noget. Husk også på at vi ikke har chatrooms så lad vær med at skrive i chatten hvis andre bruger den med mindre du selv kan komme med noget relevant til samtalen. Det er meget forstyrrende hvis der kører fx 3 debatter på samme tid i chatten. Husk også på at det er muligt at skrive private beskeder til folk direkte hvis du vil en enkelt person noget og derved forhindre unødig støj i chatten.

Husk på der er andre end dig selv på serveren og alle skal have plads til at bruge serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
iPyroNinja

Post by iPyroNinja »

julemand101 wrote:
Alle må bruge chatten men tænk over hvad du skriver og lad vær med at skrive noget bare for at skrive noget. Husk også på at vi ikke har chatrooms så lad vær med at skrive i chatten hvis andre bruger den med mindre du selv kan komme med noget relevant til samtalen. Det er meget forstyrrende hvis der kører fx 3 debatter på samme tid i chatten. Husk også på at det er muligt at skrive private beskeder til folk direkte hvis du vil en enkelt person noget og derved forhindre unødig støj i chatten.

Husk på der er andre end dig selv på serveren og alle skal have plads til at bruge serveren.
Ye, jeg har bare været vant til servere hvor chatten blev brugt meget til alt. Nu gentager jeg mig selv T_T
julemand101

Post by julemand101 »

iPyroNinja wrote:
julemand101 wrote:

Ye, jeg har bare været vant til servere hvor chatten blev brugt meget til alt. Nu gentager jeg mig selv T_T
Uanset hvordan du vender og drejer det så var det du lavede ren og skær trashtalk og spam i en chat hvor der foregik andre diskussioner som ikke vedrørte dig. Den slags er sjældent sjovt for flertallet af brugerne og det er bare trælst at se på. Jeg tvivler stærkt på andre større servere tillader den slags trashtalk du havde gang i og jo mere du skriver des mere forstår jeg hvorfor du er banned fra så mange servere!

Og så stopper vi diskussionen her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Locked