Som jeg tidligere har givet udtryk for, er jeg lidt småtrist over de manglende mobs på den primære server, samt lava-, TNT- og ildbegrænsningerne. Derfor blev jeg naturligvis super glad, da jeg efter en MC-pause kom tilbage til crafters, og så i havde lavet fire nye verdener, hvor folk kunne lege med de sider af MC, som vi ikke oplever på hovedmappet.
Men! Som titlen på tråden antyder, er jeg stadig ikke helt tilfreds

Jeg er stor modstander af manglen på flydende lava, ild og TNT/creeper explotions. Som jeg ser det er der ikke den store grund til at begrænse ild og flydende lava, da der alligevel ikke er det helt store at griefe, som det ser ud nu. Desuden vil jeg gerne have mulighed for at lege med lava og pistons, men som det er nu kan det kun lade sig gøre på pvp. Med hensyn til creepers, synes jeg hele charmen ved dem ryger, når de bare forsvinder, og giver lidt skade, frem for at ødelægge ens liv, som de jo ellers er designet til. Desuden er endermen mere irriterende..
Jeg er super glad for at kunne bygge i fred på hovedmappet, men jeg mener at vi med meget få ændringer, kan - og bør - lave adventure om til et meget bedre alternativ end det er nu.
tl;dr: Vanilla på adventure - selvfølgelig har jeg intet imod lwc og den slags, men jeg er imod kravlegårdsmode.
Hvad mener folk om det?