Ansøgning minecraft byggetilladelse

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
scarass

Ansøgning: Minecraft.

Post by scarass »

Navn : Christian

Mit navn Minecraftnavn: Qcack

Alder : 15

Sted : Gentofte

Minecraft erfaring: Har spillet single player og multiplayer :D Har også lavet min egen server. Har spillet i et halv år eller mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: af mine venner Reznev og Dudedkdk

Venner på serveren? Reznev og Dudedkdk

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg gerne joine serveren får at spille med mine venner :D En af mine andre grunde er at jeg vil gerne se hvordan andre laver servere og få server erfaring ;) Håber jeg ikke bliver et problem med mine spørgsmål. Det lyder som om alle har det sjovt på serveren også en god grund for mig til at joine jeres miljø.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har brugt tid på at læse regler som altid :D Forstår godt hvorfor.

Håber jeg må joine jeres server :)
Fra Qcack
klaske

Re: Ansøgning: Minecraft.

Post by klaske »

scarass wrote:Navn : Christian

Mit navn Minecraftnavn: Qcack

Sted : Gentofte

Minecraft erfaring: Har spillet single player og multiplayer :D Har også lavet min egen server. Har spillet i et halv år eller mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: af mine venner Reznev og Dudedkdk

Venner på serveren? Reznev og Dudedkdk

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg gerne joine serveren får at spille med mine venner :D En af mine andre grunde er at jeg vil gerne se hvordan andre laver servere og få server erfaring ;) Håber jeg ikke bliver et problem med mine spørgsmål. Det lyder som om alle har det sjovt på serveren også en god grund for mig til at joine jeres miljø.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har brugt tid på at læse regler som altid :D Forstår godt hvorfor.

Håber jeg må joine jeres server :)
Fra Qcack

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
scarass

Ansøgning minecraft byggetilladelse

Post by scarass »

Hello :D Jeg har en Minecraft bruger som gerne vil joine et godt fælleskab. Så hørte jeg fra mine venner at dette var stedet.

Navn : Christian

Minecraft navn: Qcack

Sted : Gentofte(Nord sjælland)

Interesser: Mine interesser er Skyrim, Minecraft. Jeg spiller ikke kun computer er også elite svømmer, svømmer 8 gange om ugen. Men har stadig tid til at være sammen med venner, og spille Minecraft også med vennerne.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet singleplayer og multiplayer i langtid. Har et stort byggetalent siges det af mine venner, og har ca. spillet i et år eller mere. Har været på mange multi server, ikke kun dem vi selv har lavet men også andre. Er fornylig stoppet på den gamle server jeg spillet på, jeg havde nok været der i 2 måneder. Så valgte jeg lave mine egne server, og nu er jeg her og ansøger om tilladelse til at bygge.

Hvor har du hørt om crafters.dk? : Min ven Oscar også kaldt Reznev har prøvet at overtale mig til spille på jeres server, men han har fået mig overtalt til sidst
Ps. har også brug for en ny og bedre server som denne. :D

Venner på serveren : Mine venner på serveren er: Reznev og Dudedkdk. De er lige blevet godkendt, så håber jeg kan nå komme igang og spille med dem + jer andre

Hvorfor vil du joine severen : Jeg gerne joine, fordi mine venner er her og så ser det ud som en ny og bedre server end de andre jeg har spillet på, og folk tag det mere seriøst på jeres server.

Har du læst og forstået reglerne: Ja, forstår godt er det er vigtigt at overholde dem, når jeg er færdig med at skrive ansøgningen vil jeg læse den igen bare for at jeg er helt klar :D
Pars

Re: Ansøgning minecraft byggetilladelse

Post by Pars »

Den er godkendt
Post Reply