Hello

Jeg har en Minecraft bruger som gerne vil joine et godt fælleskab. Så hørte jeg fra mine venner at dette var stedet.
Navn : Christian
Minecraft navn: Qcack
Alder : 15
Sted : Gentofte(Nord sjælland)
Interesser: Mine interesser er Skyrim, Minecraft. Jeg spiller ikke kun computer er også elite svømmer, svømmer 8 gange om ugen. Men har stadig tid til at være sammen med venner, og spille Minecraft også med vennerne.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet singleplayer og multiplayer i langtid. Har et stort byggetalent siges det af mine venner, og har ca. spillet i et år eller mere. Har været på mange multi server, ikke kun dem vi selv har lavet men også andre. Er fornylig stoppet på den gamle server jeg spillet på, jeg havde nok været der i 2 måneder. Så valgte jeg lave mine egne server, og nu er jeg her og ansøger om tilladelse til at bygge.
Hvor har du hørt om crafters.dk? : Min ven Oscar også kaldt Reznev har prøvet at overtale mig til spille på jeres server, men han har fået mig overtalt til sidst
Ps. har også brug for en ny og bedre server som denne.
Venner på serveren : Mine venner på serveren er: Reznev og Dudedkdk. De er lige blevet godkendt, så håber jeg kan nå komme igang og spille med dem + jer andre
Hvorfor vil du joine severen : Jeg gerne joine, fordi mine venner er her og så ser det ud som en ny og bedre server end de andre jeg har spillet på, og folk tag det mere seriøst på jeres server.
Har du læst og forstået reglerne: Ja, forstår godt er det er vigtigt at overholde dem, når jeg er færdig med at skrive ansøgningen vil jeg læse den igen bare for at jeg er helt klar